Ik heb een auto van GTAGames.nl gedownload voor GTA Vice City. Het is een BMW M6 en hij vervangt de Virgo. Om auto's in het spel te zetten heb je de IMG Tool nodig, die heb ik dus ook gedownload. In de Readme van de BMW staat het volgende:
GTAgames.nl - Voertuigen Mod
BMW M6
--------------------------
De BMW vervangt de Virgo
Plaats deze regel in het bestand Handling.cfg
Verder de 2 bestanden die bij je pakketje zitten plaatsen in gta3.img
Dit doe je met de IMG Tool, die kun je downloaden op GTAgames.nl
Er staat dat je een regel in het bestand Handling.cfg moet plaatsen. Maar het probleem is dat ik 'Handling' niet kan openen. Welk programma heb je hiervoor nodig om dit bestand te kunnen openen? Zou iemand me willen vertellen welke regel (de handling line ) ik in Handling.cfg moet plaatsen en hoe je een auto in het spel zet met de IMG Tool?
Ik heb een auto van GTAGames.nl gedownload voor GTA Vice City. Het is een BMW M6 en hij vervangt de Virgo. Om auto's in het spel te zetten heb je de IMG Tool nodig, die heb ik dus ook gedownload. In de Readme van de BMW staat het volgende:
Er staat dat je een regel in het bestand Handling.cfg moet plaatsen. Maar het probleem is dat ik 'Handling' niet kan openen. Welk programma heb je hiervoor nodig om dit bestand te kunnen openen? Zou iemand me willen vertellen welke regel (de handling line
) ik in Handling.cfg moet plaatsen en hoe je een auto in het spel zet met de IMG Tool?
Alvast bedankt!