Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren comment_498524 Dit doet de San Andreas Desert Eagle herplaatsen met het python pistool uit Vice City! Ik vind dit tog nog wel mijn beste mod tot nu toe... Een mooie screen van mijn python: Screens: Komt als imageshack weer werkt! >>>>Download<<<< Bewerkt: 27 augustus 200618 jaren door erterer0
Geplaatst: 28 augustus 200618 jaren comment_498645 Goed werk, erter0. Mooi gemaakt! Nu nog zo'n ding dat je ziet welk wapen het is (dat icoontje rechtsbovenin) en het is helemaal mooi! Ik geef het een 8/10.
Geplaatst: 28 augustus 200618 jaren Auteur comment_498972 Hoe kun je er san zo`n icoontje inzetten? Ooh ja er bestaat al een python voor SA mod. maarja zelfgemaakt is beter
Geplaatst: 2 november 200618 jaren comment_534158 Is dat ventje (player) CJ? Ongelooflijk, is dat echt CJ? Mastertuner
Geplaatst: 2 november 200618 jaren comment_534203 Is dat ventje (player) CJ? Ongelooflijk, is dat echt CJ?Mastertuner Nee hoor, dat is Claude die je ziet in GTA3, en in een race-missie in San Andreas. Als je het leuk zo vinden om ook met hem te spelen in plaats van met CJ, kan je hier een mod downloaden zodat je met Claude speelt. Je hebt wel de IMG-Tool nodig om hem te installeren.
Geplaatst: 2 november 200618 jaren comment_534719 vette mod ook omdat je hem zelf heb gemaakt, nu nog zo'n icoontje en ff oftopic... als je claude mod krijg is ie dan ook stomdoof ofzo?
Dit doet de San Andreas Desert Eagle herplaatsen met het python pistool uit Vice City!
Ik vind dit tog nog wel mijn beste mod tot nu toe...
Een mooie screen van mijn python:
Screens:
Komt als imageshack weer werkt!
>>>>Download<<<<
Bewerkt: door erterer0