Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

boekje

kan iemant het boekje van gta san andreas skennen en even hier op zetten,wel van de pc

Featured Replies

kan iemant het boekje van gta san andreas skennen en even hier op zetten,wel van de pc

Gaat het om de San andreas strategy guid? Zo ja, ik denk niet dat mensen dat doen want ten eerste zijn dat heel wat bladzijden, dat is bovendien ook niet zo gedaan en het vraagt heel wat tijd. Ten tweede hebben mensen ervoor betaald; ik zie nu dat hij tegen de 15 Euro is. Ik denk niet dat mensen er voor voelen het boekje waar ze voor betaald hebben aan iedereen te laten zien, die er niks voor hoefen te betalen.

Als het om het boekje gaat die je bij het aanschaffen krijgt, ik denk ook dat de kans klein is dat mensen dat doen, het kost veel tijd en het zijn heel wat bladzijden. Naar wat ben je precies opzoek als ik vragen mag? Misschien kunnen wij een antwoord geven op een vraag?

Edited by -Matthijs-

Mischien staat op op google of als je een download center hebt donwload hem dan :bier:

• Author

neej ik bedoel het gewone boekje wat je er bij krijgt als je hem koop ben hem kwijt

neej ik bedoel het gewone boekje wat je er bij krijgt als je hem koop ben hem kwijt

Die krijg je alleen door te kopen. Als je deze niet hebt, is de kans groot dat je het spel Illegaal bezit. We mogen je dan op dit forum niet helpen. Zie regels.

• Author

ok