Jump to content
Geplaatst:
comment_499078

bullylogoiw0.png

Welkom in Het Grote Bully Topic!

Post hier alle Screens, Info, Easter Eggs, Nieuws, etc en alles word dan bijelkaar in deze post geplaatst!

Release Date:

17 Oktober, 2006 in Noord-Amerika

En is exclusief voor de PlayStation® 2

Websites:

Facts:

• Je speelt als Jimmy Hopkins
  • Je kan vechten met andere leerlingen.
  • Er zijn fietsen.
  • Er is ook een fietsenwinkel.
  • Er zijn skateboards.
  • Je kan graffiti spuiten.
  • Er zijn katapults.
  • Er zijn brandblussers.
  • Er zijn cameras.
  • Er zijn honkbalknuppels.
  • Je kan het brandalarm indrukken om mensen in de maling te nemen.
  • Je kan een vriendinnetje hebben.
  • Je kan buiten de school in het weekend.
  • Je kan rugbyen.
  • Je kan voetballen.
  • Je kan worstelen.
  • Je kan trefballen.
  • Je kan boksen.
  • Je kan karten.
  • Je kan een baantje nemen als krantenbezorger.
  • Je kan vuurwerk in de WC gooien.
  • Er zijn seizoenen.
  • Er zijn sneeuwbalgevechten.
  • Er is politie buiten en rondom de school.
  • Op school zijn er oudere leerlingen die andere leerlingen beschermen tegen pestkoppen.

Personages:

Jimmy Hopkins

Dr. Crabblesnitch

Screenshots:

Trailers:

WIP

Laatste Update:

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 264
  • Bezichtigingen 92.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_638898
Bully is egt een bruut spel

ma k kom niet verder ik moet nu stronghold assault doen ma die lukt me maar niet weet iemand een paar handige tips

groeten noles

je bedoelt toch die missie waar je naar diej sterretoren moet. In het beggin moet je met je katapult die nerds afschieten. Kijk goed, sommige hebben een vuurwerk geweer wat je dan ook kan pakken, als je bij het grote spud-cannon bent is het belangrijk dat je vaak dekking zoekt! ook als je binnenbent moet je het vaak doen.

kijk op http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/928128/45323 voor een komplete walktrough!

Geplaatst:
comment_640974
Bully is egt een bruut spel

ma k kom niet verder ik moet nu stronghold assault doen ma die lukt me maar niet weet iemand een paar handige tips

groeten noles

je bedoelt toch die missie waar je naar diej sterretoren moet. In het beggin moet je met je katapult die nerds afschieten. Kijk goed, sommige hebben een vuurwerk geweer wat je dan ook kan pakken, als je bij het grote spud-cannon bent is het belangrijk dat je vaak dekking zoekt! ook als je binnenbent moet je het vaak doen.

kijk op http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/928128/45323 voor een komplete walktrough!

Hey bedankt voor dat kaartje maar in die tussen tijd heb ik de storyline al uitgespeelt! :$ .Maar bedankt!

Geplaatst:
comment_646673

Ik denk er over om mss Bully te kopen! Is het een leuk spel, of is het zo'n stom spel? Ik weet enkel dat hij veel in de media is geweest over dat pesten! Is het zo erg dan?:puh:

Rivel

Geplaatst:
comment_646686
Ik denk er over om mss Bully te kopen! Is het een leuk spel, of is het zo'n stom spel? Ik weet enkel dat hij veel in de media is geweest over dat pesten! Is het zo erg dan?:puh:

Rivel

Ik ga hem, geheel toevallig vandaag, ook kopen. Je wordt eigelijk zelf gepest, en moet er tegen in gaan, soms door terug te pesten oid weliswaar. Maar al de negatieve media komt door Jack thompson, hij klaagt elk 16+ game van Taketwo aan.. :duh: Ik zou het iig wel kopen, zoals ik heb gelezen(niet in de media) is het de moeite waard.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_657831

Die missie heet Complete Mayhem in deze missie moet je Gary verslaan die je op het begin va het spel tegenkwam:

zie hier voor het filmpje:

1e

2e

The Scientist

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.