Jump to content
Geplaatst:
comment_499078

bullylogoiw0.png

Welkom in Het Grote Bully Topic!

Post hier alle Screens, Info, Easter Eggs, Nieuws, etc en alles word dan bijelkaar in deze post geplaatst!

Release Date:

17 Oktober, 2006 in Noord-Amerika

En is exclusief voor de PlayStation® 2

Websites:

Facts:

• Je speelt als Jimmy Hopkins
  • Je kan vechten met andere leerlingen.
  • Er zijn fietsen.
  • Er is ook een fietsenwinkel.
  • Er zijn skateboards.
  • Je kan graffiti spuiten.
  • Er zijn katapults.
  • Er zijn brandblussers.
  • Er zijn cameras.
  • Er zijn honkbalknuppels.
  • Je kan het brandalarm indrukken om mensen in de maling te nemen.
  • Je kan een vriendinnetje hebben.
  • Je kan buiten de school in het weekend.
  • Je kan rugbyen.
  • Je kan voetballen.
  • Je kan worstelen.
  • Je kan trefballen.
  • Je kan boksen.
  • Je kan karten.
  • Je kan een baantje nemen als krantenbezorger.
  • Je kan vuurwerk in de WC gooien.
  • Er zijn seizoenen.
  • Er zijn sneeuwbalgevechten.
  • Er is politie buiten en rondom de school.
  • Op school zijn er oudere leerlingen die andere leerlingen beschermen tegen pestkoppen.

Personages:

Jimmy Hopkins

Dr. Crabblesnitch

Screenshots:

Trailers:

WIP

Laatste Update:

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 264
  • Bezichtigingen 92.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_760323

Als je een goede site wil hebben kan je beter naar Bully Missions gaan veel suces !

Mijn Canis Canem Edit was kapot ik was daar ongveer tot 11 % gekomen.

Ik ga vandaag versie 1 halen maar ik heb op mijn memory ook nog iets van de platinum versie staan heb je kans dat ik dan me spel kapot maak ?

Bewerkt: door fuffie

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_789630
Als je een goede site wil hebben kan je beter naar Bully Missions gaan veel suces !

Mijn Canis Canem Edit was kapot ik was daar ongveer tot 11 % gekomen.

Ik ga vandaag versie 1 halen maar ik heb op mijn memory ook nog iets van de platinum versie staan heb je kans dat ik dan me spel kapot maak ?

hey,

normaal is de platinum versie dezelfde versie als de standaard versie, ik heb juist hetzelfde voorgehad met FFX.

Greetz

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_799787

weet iemand hoe je goed op ramen kunt richten met een katepult, net als met de eieren in de missie tad´s house. Het is me toen wel gelukt maar ik zat maar wat te drukken dus dat weet ik niet meer.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_807719

Hey.Ik heb een vraag:Je kan met je fototoestel foto's maken van studenten van de school,en die komen dan in je album.Maar ik mis ene en ik weet niet bij welke gang hij hoort en waar hij rond hangt.Zijn naam is Justin.Weet iemand waar hij is?

Mvg:Gino :)

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_823174
Hey.Ik heb een vraag:Je kan met je fototoestel foto's maken van studenten van de school,en die komen dan in je album.Maar ik mis ene en ik weet niet bij welke gang hij hoort en waar hij rond hangt.Zijn naam is Justin.Weet iemand waar hij is?

Mvg:Gino :)

Deze zit bij de preps,en is te vinden in de boxclub.

Geplaatst:
comment_824351

Oké daar komt mijn eerste vraag :eten: . Ik ben nu al vaker opgepakt wegens het vechten enzo, dus ik heb straf gekregen :D. Als straf moest ik Gymmen en stond er zoiets van: Ga niet uit de ring. Dan moest je iets met driehoekje indrukken en een combo doen met 3 vierkantjes. Dat heb ik allemaal gedaan en in álle gevallen viel die tegenstander uit de ring en élke keer dat hij weer uit de ring valt, gaat het weer opnieuw :? . En als ik hem niet uit de ring gooi, blijft het oneindig doorgaan. Mijn vraag: Wat is het doel van deze Opdracht? Ik snap er namelijk de ballen niet van :D

Geplaatst:
comment_824355
Oké daar komt mijn eerste vraag :eten: . Ik ben nu al vaker opgepakt wegens het vechten enzo, dus ik heb straf gekregen :D. Als straf moest ik Gymmen en stond er zoiets van: Ga niet uit de ring. Dan moest je iets met driehoekje indrukken en een combo doen met 3 vierkantjes. Dat heb ik allemaal gedaan en in álle gevallen viel die tegenstander uit de ring en élke keer dat hij weer uit de ring valt, gaat het weer opnieuw :? . En als ik hem niet uit de ring gooi, blijft het oneindig doorgaan. Mijn vraag: Wat is het doel van deze Opdracht? Ik snap er namelijk de ballen niet van :D

weet je zeker dat je de combo goed hebt uitgevoerd want soms doe ik het ook nog fout :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.