Jump to content
Geplaatst:
comment_499078

bullylogoiw0.png

Welkom in Het Grote Bully Topic!

Post hier alle Screens, Info, Easter Eggs, Nieuws, etc en alles word dan bijelkaar in deze post geplaatst!

Release Date:

17 Oktober, 2006 in Noord-Amerika

En is exclusief voor de PlayStation® 2

Websites:

Facts:

• Je speelt als Jimmy Hopkins
  • Je kan vechten met andere leerlingen.
  • Er zijn fietsen.
  • Er is ook een fietsenwinkel.
  • Er zijn skateboards.
  • Je kan graffiti spuiten.
  • Er zijn katapults.
  • Er zijn brandblussers.
  • Er zijn cameras.
  • Er zijn honkbalknuppels.
  • Je kan het brandalarm indrukken om mensen in de maling te nemen.
  • Je kan een vriendinnetje hebben.
  • Je kan buiten de school in het weekend.
  • Je kan rugbyen.
  • Je kan voetballen.
  • Je kan worstelen.
  • Je kan trefballen.
  • Je kan boksen.
  • Je kan karten.
  • Je kan een baantje nemen als krantenbezorger.
  • Je kan vuurwerk in de WC gooien.
  • Er zijn seizoenen.
  • Er zijn sneeuwbalgevechten.
  • Er is politie buiten en rondom de school.
  • Op school zijn er oudere leerlingen die andere leerlingen beschermen tegen pestkoppen.

Personages:

Jimmy Hopkins

Dr. Crabblesnitch

Screenshots:

Trailers:

WIP

Laatste Update:

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 264
  • Bezichtigingen 92.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_2370729

Heb gisteren ook Bully binnengehaald voor slechts 2,5 euro tijdens de Steam Sales. Ik wou het spel al lang eens spelen, dus dat kon ik niet laten liggen.

Ik amuseer me er ook best mee. Voorlopig nog niet echt veel verhaal errond, al zit ik nog niet zo ver met de missies. Ik weet ook niet of het een game is waar ik nog veel verhaal rond mag gaan verwachten. Zal wel zien hoe het allemaal uitdraait.

Geplaatst:
comment_2372766

Ah Bully, dat waren nog is goede tijden. Voor 'n paar jaar geleden had ik dit spelletje voor de PS2, en ik had daar geregeld plezier mee ondanks

ik het maar 'n een handvol keer gespeeld had. Ik was toentertijd niet zozéér bezig met de verhaallijn, aangezien ik meer gaf om wat de game te

bieden had, onder andere; de omgeving verkennen, mensen op verschillende wijze in elkaar meppen én natuurlijk leraren kwaad maken. :7 Het

grappigste vond ik misschien wel mensen tegen de kluisjes aan rammen... Helaas was 't van korte duur; op een dag raakte ik 'm kwijt én had hem sindsdien nooit meer gezien. Een aantal maandjes later was de 'pret' definitief afgelopen omdat ik géén PS2 meer in bezit had.. Waarschijnlijk ga ik het ooit eens overwegen om 'm opnieuw aan te schaffen in de PSN-Store, indien 'ie niet te duur is.

Bewerkt: door .PhoeniX.

• 9 maanden later...
Geplaatst:
comment_2410572

Ik heb nog een 100% PS2-savegame :), maar ik denk dat ik deze game weer eens ga spelen als ik mijn PS2 terug heb :D!

Voor de geïnteresseerden, onderstaande is een Q&A van de stemacteur van Jimmy Hopkins.

Bewerkt: door Dotz

• 7 maanden later...
  • 5 weken later...
Geplaatst:
comment_2429018

Inmiddels de storyline uitgespeeld. Had het niet verwacht, maar vond het echt een leuke game! Komt waarschijnlijk ook omdat ik m voor het eerst op iPhone gespeeld heb; verwacht dan iets andere game en daar paste dit perfect bij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.