Jump to content
Geplaatst:
comment_499291

Gta San Andreas is een heel goed maar ook heel slecht spel. Heel goed is de gameplay en de sfeer en de missies zijn ook gaaf. Wat echt super slecht is aan het spel is het ontbreken van enige uitleg bij minispelletjes. Als je moet dansen zijn de controls anders, de controls voor je speciale wagens zijn helemaal anders en nergens wordt dat aangegeven. Helemaal belachelijk is het feit dat er geen optie is om een missie gelijk te herstarten. Of je moet na een ellenlang verhaal bij het ziekenhuis weer terug naar de startplaats of je gaat uit het spel en begint opnieuw. Ik ken geen enkel spel waar zo weinig aandacht is geschonken aan enig gemak voor de gamer. Het was toen ze de pc versie maakten allemaal bekend maar het lijkt of het de makers geen reet kon schelen dat je meer tijd besteed met het opnieuw opstarten van de game omdat je ergens een foutje maakt dan het spelen van het spel. Het is dat het spel zelf zo goed is want anders had de helft van de gamers na een paar uur GTA San Andreas in de prullebak geflikkert.

• Reacties 34
  • Bezichtigingen 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_501125

Dat die besturing soms wat vaag is komt gewoon van het feit dat het spel eerst op een console is uitgebracht. Met PS2 is zo'n missie best te doen, omdat daar de knoppies te dicht bij elkaar zitten. Voor PC heb je zelf de mogelijkheid om de toetsen zo in te stellen als dat je zelf wilt.

Btw, @ Dikbuik

http://img515.imageshack.us/img515/8236/tsbus9.png

Geplaatst:
comment_501168
Dat die besturing soms wat vaag is komt gewoon van het feit dat het spel eerst op een console is uitgebracht. Met PS2 is zo'n missie best te doen, omdat daar de knoppies te dicht bij elkaar zitten. Voor PC heb je zelf de mogelijkheid om de toetsen zo in te stellen als dat je zelf wilt.

Btw, @ Dikbuik

http://img515.imageshack.us/img515/8236/tsbus9.png

oke ik begrijp het. maar typt dat niet lastig met zon programmatje?

Ontopic : ik snap niet waarom mensen zeuren over de besturing. het is toch makkelijk aan te passen naar je eigen wensen in opties menu?

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik

Geplaatst:
comment_501382

Ik wil nu geen ruzie zoeken hoor,maar ik kan alles perfect lezen wat er hier in dit topic wordt gezegt.

Het is niet altijd ABN,maar dat geeft niet.Als alles ABN zou zijn zoyu het hier een stuk minder afwisselend worden.(vindt ik dan toch).Dus ik denk toch dat het aan jou ligt hoor frenchie.

greetz,MM :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.