hey, Ik denk niet dat jullie me vertrouwen, (want ik heb zo'n post gelezen van iemand die de cityguide vroeg of iemand die kon scannen) maar ik heb een vraag:
Gisteren bleef mijn GTA ineens hangen, 5 minuten, toen heb ik m'n pc gereset want op ctrl+alt+delete reageerde hij ook al niet. Ik had de cd er uit gehaald en ik wist dat er al een tijd een kleine barst(1 cm of zo) in het midden zat, deze was nu ongeveer 2 cm lang... ik heb gelijk geprobeerd hem te kopieren, maar hij is te ver beschadigd , nou is mijn vraag: heeft iemand een website waar ik een (okey het is een dvd maarja) No-CD crack kan downloaden zonder een virus te krijgen(en dat soort dingen)... want ik hou echt heel veel van GTA, als je me niet geloofd, dan kan ik wel een foto ervan maken en dan posten (of je kan me een PB sturen met je msn adress en dan laat ik het mapje, plus de stadsgids, plus de "landkaart" zien op webcam) Ik heb nog even niet geprobeerd of het spel het nog doet, maar die barst word natuurlijk steeds groter en groter, todat hij door midden gaat... En waarschijnlijk doet hij het al niet meer want kopieren ging ook niet... Ik hoop dat jullie me vertrouwen want ik heb ECHT het spel gekregen van m'n zus. Het is volgens mij een versie 1... Voor als dat uit maakt
hey, Ik denk niet dat jullie me vertrouwen, (want ik heb zo'n post gelezen van iemand die de cityguide vroeg of iemand die kon scannen) maar ik heb een vraag:
Gisteren bleef mijn GTA ineens hangen, 5 minuten, toen heb ik m'n pc gereset want op ctrl+alt+delete reageerde hij ook al niet. Ik had de cd er uit gehaald en ik wist dat er al een tijd een kleine barst(1 cm of zo) in het midden zat, deze was nu ongeveer 2 cm lang... ik heb gelijk geprobeerd hem te kopieren, maar hij is te ver beschadigd
, nou is mijn vraag: heeft iemand een website waar ik een (okey het is een dvd maarja) No-CD crack kan downloaden zonder een virus te krijgen(en dat soort dingen)... want ik hou echt heel veel van GTA, als je me niet geloofd, dan kan ik wel een foto ervan maken en dan posten (of je kan me een PB sturen met je msn adress en dan laat ik het mapje, plus de stadsgids, plus de "landkaart" zien op webcam)
Ik heb nog even niet geprobeerd of het spel het nog doet, maar die barst word natuurlijk steeds groter en groter, todat hij door midden gaat... En waarschijnlijk doet hij het al niet meer want kopieren ging ook niet... Ik hoop dat jullie me vertrouwen want ik heb ECHT het spel gekregen van m'n zus. Het is volgens mij een versie 1... Voor als dat uit maakt