February 24, 200422 yr De cheats zijn te vinden op: http://www.gtagames.nl/vccheat.php maar er is jammergenoeg geen cheat voor geld. Je zult dus missies moeten voltooien om geld te krijgen.
February 27, 200422 yr Moet je gewoon cheat van tank gebruiken : "Panzer" ...en dan de Vigilante missies.. Oh nee je had hem op de X-box he...dom van mij :rolleyes:
March 2, 200422 yr ja jammer, ik had liever de geldcode in Vice City dan in GTA 3, in GTA 3 krijg je veel geld bij de missies!
March 3, 200422 yr Als je over die parkeer meters bij dat gebouw in downtown heen rijd komt er ook geld uit (niet zo heel veel, maar veel doen heb je toch geld(
March 21, 200421 yr Ik vind juist dat je te veel geld krijgt voor alles ik heb de missies uit , maar ik was op geen enkel moment in geldnood
March 25, 200421 yr Heb je het over Vice City of GTA 3... Want bij die eerste missie in GTA 3 krijg je al $1500...en je hoeft alleen zo'n wicht ophalen...en bij Vice City is dat precies hetzelfde maar dan krijg je $100
October 10, 200421 yr wel als je gta vice city ultimate treeler heb er is wel een code voor gta 3 voor geld EDIT door lantyz: Niet dubbelposten svp, gebruik de EDIT-knop
weet er iemand een code voor geld in gta vice city op xbox