Jump to content
Geplaatst:
comment_42745

lo,

ik heb net voor Toreno (ofzo) een vliegvelt in de desert gekocht en nu moet ik vlieglessen nemen, maar bij de 3e vliegles (na opstarten en landen) kapt me vliegtuig ineens met klimmen net voor dat eerste rode rondje.

tnx in advance

Ajosha

Featured Replies

Geplaatst:
comment_42758
lo,

ik heb net voor Toreno (ofzo) een vliegvelt in de desert gekocht en nu moet ik vlieglessen nemen, maar bij de 3e vliegles (na opstarten en landen) kapt me vliegtuig ineens met klimmen net voor dat eerste rode rondje.

tnx in advance

Ajosha

Ik heb er zelf ook heel veel moeite mee gehad.

Blijven oefenen, dan lukt het vanzelf. Je moet er daarna nog meer van dat soort stijl doen.

Geplaatst:
comment_42892

dat je een rondje moet vliegen ging echt moeizaam bij mij deed ik erg lang over gooide bijna me controller door het raam :lol: maar na veel oefenen lukte het na het rndje vliegen en landen gaat alles makkelijk

Geplaatst:
comment_43820

Sanandreas9.

Rechtsboven je post zit het Edit knopje.

Als je daarop drukt kan je je post editten, en daardoor voorkom je dat je 2 posts onder elkaar zet.

Gelieve dat knopje te gebruiken...

@ Ripper,

Je bedoeld die Salto?

Probeer je analoge stick zo recht mogelijk naar voren te duwen, een beetje schuin is vaak al fout ...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.