Jump to content
Geplaatst:
comment_42759

Ik zelf vind tommy het coolste hoor Carl vind ik te patserig en die gast van gta 3 zegt niks wat vinden jullie?

Ga niet op Carl stemmen omdat hij nieuwer is dan de andere maar stem gewoon op wie je cooler vind

• Reacties 229
  • Bezichtigingen 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wie is het leukst 147 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is het leukst

• Tommy
      84
    • Carl
      124
    • Main character GTA 3
      13

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_52305

tommy verceti met de verandering van san andreas (kapper kleren enzo ;) )

verder ja tommy is wat cooler dan zo'n nigga (niet rassities bedoeld hoor )maar gewoon het is de hele tijd Yo Man Whas up enne You Fucking Mutherfucker dat soort praat zeg dan gewoon you asshole of iets in die richting wel is het cool aan Cj dat ie dikke gouden kettings enzo om kan hebben past wel bij een afrikaans mannetje

Geplaatst:
comment_52640

CJ is echt een symbool voor GrandTheftAuto :

Gangster-look

Coole praat

Ik zie Tommy V. en ¿Claude? niet met die bling-bling's lopen..

CJ heeft in deze game een famillie, met coole vrienden ( Cesar enz. )

En ook leuke opdrachtgevers ( Woozie, Sweet, Cesar enz. )

Zelf vind ik dat ''Muddafucka'', ''Bitch'', ''Asshole'', ''Fuck you lady'' ook bij CJ passen..

Zou wel leuk zijn als R* een geheimpje heeft dat je als Tommy kan spelen, maar geef mij maar nog een rasta B) ..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_53210
Zou wel leuk zijn als R* een geheimpje heeft dat je als Tommy kan spelen, maar geef mij maar nog een rasta B) ..

Ja dat is er je moet iets met de savegame van VC over die van SA heen safen als het goed is ben je dan Tommy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.