Jump to content

Latest News from Vice City Stories

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

vcs.png

Weer nieuwe screens en nieuwe missie beschrijvingen.

Het is weer raak en ook deze keer weer een nieuwe lading aan screens en wat we een tijdje gemist hebben; Er zijn nieuwe beschrijvingen over de missies van Vice City Stories. Daar gaan we het nog over hebben, maar natuurlijk zijn de screens het belangrijkste. Op diverse screens zie je Victor in een net pak en op andere zie je weer een deel van de set; de opname van een film. Ook nog diverse nieuwe andere screens dus natuurlijk: Ik zou zeggen veel leesplezier!

Steal the Deal

De naam van deze missie is 'Steal the Deal'. Het doet je waarschijnlijk vermoeden dat het iets te maken heeft met stelen, natuurlijk is GTA; GTA niet als het niet over stelen gaat. In deze missie zie je Lance Vance en Ricardo Diaz van Vice City hun gaan jou helpen om een pakketje van de grote tegenstander Gonzalez te stelen. Lance zal Victor en Diaz er heen brengen over Land en zee, dat betekend dus dat je met een hovercraft/vortex gaat of dat je via een auto naar de zee gaat en vanaf daar weer met een boot verder gaat. Als je het pakketje hebt gestolen is waarschijnlijk de missie geslaafd, uiteraard komen er ook opstoppingen tussendoor waardoor de spanning erin blijft!

Waking the Neighbours

Dit is weer een iets kleinere missie waardoor het gevoel van Liberty City Stories weer iets terug kan keren dit maal komt Victor in aanraking met een compleet nieuw GTA Personage een drugs dealer wel te verstaan. Hij zal Victor Vance diverse opdrachten geven, maar vooral de zo gehete Odd Jobs zullen van de partij zijn. In deze missie missie zul je veel te maken hebben met het gooien en ontvangen van granaten en spullen vanuit het leger. Ook zal je een drive-by moeten starten, over de missie doorloop is nog niet heel veel bekend, maar dat deze missie er in komt is zo goed als zeker.

Helaas niet zo heel veel beschrijvingen wel kwam er nog een andere weer boven water, maar die hadden we al besproken in een eerder nieuws bericht, maar goed desalniettemin is het weer een zeer geslaagde nieuws update met informatie over de missies. Tevens zijn er ook nog wat andere details vrij gekomen, maar die zijn vooral op de techniek gebaseerd natuurlijk gaat het om het spel dus we laten die eventjes achter wegen. Dat het een mooi spel gaat worden kunnen we zeker weten stellen; hier nog even de screenshots en tot de volgende keer!

1689706vollbildjg2.th.jpg 1689707vollbildgk8.th.jpg 1689710vollbildwy1.th.jpg

1689711vollbildna3.th.jpg 1689714vollbildwb0.th.jpg 1689715vollbildrv7.th.jpg

screenshot161656rs7.th.jpg screenshot161666qa8.th.jpg screenshot161667yl9.th.jpg

grandtheftautovicecitystories20060914044736084rh8.th.jpg grandtheftautovicecitystories20060914044736350ms9.th.jpg

Door: SummerBase.

Update by

Pietje II

De gamewebsite 1UP.com kon natuurlijk niet achterblijven, en heeft dus ook een eigen preview over Vice City Stories geschreven. Daar hebben ze ook nieuwe screenshots bij geplaatst, zoals je kan zien maakt de Caddy ook weer zijn debuut, en ook de uiterlijk van de Cuban Hermes is sterk veranderd. Wederom zien we Victor in verschillende outfits, en zo komen we stukje bij beetje steeds meer over GTA Vice City Stories te weten. Van één screenshot heb ik de link geplaatst, omdat die anders gewoonweg niet meer in deze post past.

naamloosup1.th.png naamloosje5.th.png naamloosfj6.th.png

Klik hier voor de laatste screenshot.

Gelieve niet in dit topic te posten.

Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door Pietje II
  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SummerBase

31

• Pietje II

25

Geplaatst:

vcs.png

Nieuwe informatie : PSM Preview!

In het November nummer van de PSM staan weer een groot aantal nieuwe feiten. Ook zijn er een vijf tal nieuwe screens vrij gekomen helaas zijn ze van zeer slechte kwaliteit, maar wel wou ik 'gamerzworld' van een Amerikaanse website bedanken voor deze informatie. Naast dat gaat het in dit nieuws artikel vooral om de nieuwe feiten, want de screens zijn gewoon slecht alhoewel er op één screen wel een bron van informatie te bouwen is. Ik zou zeggen pak wederom de VCS nieuws lezer bij de hand en ik wens je veel plezier bij het lezen van deze: 'The Latest news from Vice City Stories' news update.

Uit het artikel komt naar buiten dat er kleine mini-games in het spel komen waar je kan golfen nou zul je denken Golfen? Nou dat gaat waarschijnlijk gebeuren op de Golfbaan in het noorden van Vice City. Het zal zoals het beschreven staat gaan werken met een soort van meter, volgens de schrijvers van de PSM zal het zeker niet moeilijk zijn, maar het is een leuke toevoeging tot het spel.

In de 'Building Empire / Empire building' functie zijn er 6 soorten zaken. Waar de volgende dingen bij horen: Beveiliging, Afpersing en Prostitutie. De top man van Rockstar Leeds; Gordon Hall heeft verteld dat als de release van Vice City Stories steeds dichterbij komt. Ze als maar meer informatie vrij willen geven over deze optie. Naast dit kunnen je huizen/bedrijven ook aangevallen worden net zoals de gang gebieden in San Andreas. Omdat er in Vice City Stories geen telefonen zijn; krijg je de melding op je Pager (Bieper/melder). Wil je dit soort dingen liever niet? Dan kan je Body Gaurds inhuren om je bedrijven/huizen te bewaken. Naast dit kun je ook opslaan bij al je eigendommen.

Er zullen drie moeilijkheids graden komen: Low (gemakkelijk), middle (gemiddeld) en high (moeilijk). Je kan ook werknemers aannemen voor je bedrijven, want er moet natuurlijk ook gewerkt worden. Dit gaat op een zelfde manier zoals bij San Andreas (recruiten), maar dan met een andere toetsen combinatie. Voetgangers op de straten van Vice City Stories zullen reageren op je succes het kan dus wezen dat aan het begin van het spel mensen je gaan beledigen, maar in de loop van het spel zul je ook een soort van respect opbouwen en dan zullen de voetgangers daar anders op reageren. Het is dus een nog beter gevoel om over straat te lopen. Tevens maakt het zichzelf zeer echt; je zou bijna denken: Loop ik door de straat van mijn eigen dorp.

Op één van de screens die je zometeen gaat zien; kan je een bedrijf zien. Naar verhoor is het nog in constructie; het draagt de naam: T.U.M.E Construction. Helaas was dit het al weer; Je krijgt zometeen de screens te zien gemaakt door 'gamerzworld'. Nogmaals bedankt voor het lezen en ik zou zeggen tot de volgende News Update! En ik heb een groot vermoeden dat er deze week weer heel veel nieuws gaat komen; Stay Tuned! -- For 'gamerzworld': Thanks for sharing these information and pictures.

0917060244491zd3.th.jpg 244870471ca2162ecb6oqo8.th.jpg 0917060245072sg1.th.jpg 0917060245273kb2.th.jpg

Bij voorbaat dank.

vcs.png

Internet Movie Database (IMDB) update en Vice City Stories censures in Duitsland.

IMDB (Internet Movie Database) heeft de cast van GTA Vice City Stories bijgewerkt, zo langzamerhand begint er al een hele lijst te ontstaan van voice-actors van GTA Vice City Stories. Ik heb hieronder even alle namen van de voice-actors in Vice City Stories opgesomd, rechtstreeks van IMDB.com.
  • Ving Rhames .... Victor "Vic" Vance (voice) (rumored)
  • Philip Michael Thomas .... Lance Vance (voice)
  • Kid Frost .... Diego Mendez
  • Gary Busey .... Phil Cassidy (voice)
  • Jamie Canfield .... DJ Adam First - WAVE103 (voice)
  • Steve Carlesi .... Announcer
  • Couzin Ed .... Himself
  • William Fichtner .... Ken Rosenberg
  • Luis Guzmán .... Ricardo Diaz (voice)
  • Lazlow Jones .... Himself (voice)
  • Navid Khonsari .... (voice)
  • Jorge Pupo .... Alberto Robina (voice)
  • Jen Sweeney .... DJ Trish Camden - WAVE103 (voice)
  • Danny Trejo .... Umberto Robina

Verder heeft Gamepro.de nieuws uitgebracht over een aantal dingen die gecensureerd gaan worden in GTA Vice City Stories, wat gebeurt in Duitsland en Australië. Een paar dagen terug is er bekend gemaakt dat Vice City Stories in Duitsland voor 16+ over de toonbank gaat, en dat er dus waarschijnlijk dingen uit weggehaald zouden worden.

Nu is dan tóch bekend gemaakt dat er écht dingen uit weggelaten worden in de Duitse Vice City Stories versie. Dingen zoals prostitutie, animaties van headshots en verwondingen aan de lichamen van voetgangers zullen allemaal weggelaten worden. Hoewel er niet aangegeven is dat je geen geld meer kan stelen wanneer je een voetganger vermoord hebt, zal dit waarschijnlijk wel gebeuren omdat dit ook in de Duitse versie van GTA San Andreas was gemaakt. Maar dat is niet zeker. In Australië worden dezelfde censures aangebracht als in Duitsland - wat eigenlijk wel te verwachten was.

We kunnen alleen maar hopen dat dit soort dingen niet óók in de versies terecht zullen gaan komen waar wij Vice City Stories mee gaan spelen, want het belemmerd het extra speelplezier toch wel, vind ik.

Verder heeft DoubleAgent.com een licht veranderde Vice City Stories trailer uitgebracht. Het meeste is gewoon hetzelfde, behalve dat er wat nieuwe scènes in zitten. Deze veranderingen zijn voor reclamespotjes op TV, zoals dit ook gebeurd was bij de trailer van GTA San Andreas.

Door: Pietje II.

Bij voorbaat dank.

vcs.png

Waarschijnlijk geen PS2 versie, Screen en nieuwe info!

Het is helaas al een paar dagen stil geweest rond en om Vice City Stories, maar vandaag is er toch echt weer een vers nieuws bericht; dit maal heb ik gezocht naar diverse informatie en ben er achter gekomen dat we steeds dichter bij een niews feit komen dat Vice City Stories helaas niet op de Ps2 gaat komen. Natuurlijk zou ik dat ook zo gewoon kunnen zeggen dus daarom heb ik dat ook even uit gezocht. Dan zijn er een negen-tal screens en er is een beetje nieuwe informatie vrij gekomen. Nou ik zou zeggen; Ga achteruit hangen in je luie stoel en kijken maar!

Zoals ik al zei in het vorige stukje; Hij komt waarschijnlijk niet uit op de PS2. Dat zou ik dus ook gewoon zo maar kunnen zeggen, maar dit maal is Computer & Video Games met dit punt naar voren gekomen; ze zijn officieel Beta tester dus je mag er volgens mij wel vanuit gaat dat hun niet zo maar iets zeggen; in 'dit' nieuws bericht op Computer & Video Games kun je lezen over het feit dat hij niet op de PS2 zou komen. De redenen zijn vooral omdat de PS2 al oud is. GTA VCS brengt heel wat aan zich mee qua technieken en waarschijnlijk beschikt de PS2 daar niet over. Maar tijdens de LCS periode werdt het ook niet echt bekend gemaakt, maar ik persoonlijk geloof er niet echt veel van, maar het is toch nieuws.

Ik had ook wat nieuwe informatie gevonden; Helaas is het niet echt veel informatie, maar toch het is weer een stapje in het spel. Er is bekend gemaakt dat; Vice City Stories maar liefst 80 andere sound tracks heeft dan in Vice City. Daarnaast hebben de makers bekend gemaakt dat er maar liefst 2 maal zoveel Polygonen aanwezig zijn. Helaas is er dus niet meer vrij gekomen, maar ik hoop persoonlijk dat we dat nog wel gaan krijgen in de loop van de dagen! Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

pswbike1fy4.th.jpg pswbike2fh9.th.jpg pswcar1dq2.th.jpg

copyfreebysummerbase2rf6.th.jpg dontlookbackxg4.th.jpg copyfreebysummerbase3op7.th.jpg

copyfreebysummerbase1rc4.th.jpg img0050aq8.th.jpg img0051nj2.th.jpg

Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door SummerBase

vcs.png

MTV geeft haar Vice City Stories preview, en Vice City Stories gaat in de UK voor 18+ over de toonbank.

MTV heeft vandaag haar preview over GTA Vice City Stories gepost, er is in te zien dat ze wederom melden dat Rockstar Games niet van plan is om GTA Vice City Stories op de PlayStation 2 uit te brengen. Verder melden ze ook dat de testers zo'n drie en halve minuut nodig hadden om de missie 'Say Cheese' te behalen. Klik 'hier' om de Vice City Stories-preview van MTV door te lezen.

Wat misschien nog wel het allerleukste is, Rockstar Games had vóór de release van GTA Liberty City Stories alle informatie al weggegeven die erin te vinden was over onder andere de multiplayer-opties. Ik kan je met volle trots vermelden dat deze keer níet alle informatie al vrijgegeven wordt vóór de release van Vice City Stories, dus deze worden ook niet vermeld in de previews. Kortom: Wanneer we Vice City Stories kunnen spelen, kunnen we nog een hoop verrassingen tegenkomen waar we eerst nog niks vanaf wisten!

Verder heeft BBFC vandaag bekend gemaakt onder wat voor soort leeftijdscategorie GTA Vice City Stories in de UK gaat vallen, en dat is geworden 18+. Uit de informatie die ze erbij gegeven hebben blijkt dat ze dus hier geen censures in Vice City Stories hebben geplaatst, en dat Vice City Stories behoort tot de genre 'Action'.

naamloosgtaforumva6.png

BBFC is op deze rating gekomen door een zekere ''PLAYTHROUGH DISC 1'' en ''PLAYTHROUGH DISC 2'' aandachtig bekeken te hebben.

GTA Vice City Stories komt ook in de UK uit op 3 november, met een adviesprijs van £34.99, nochtans de winkels het waarschijnlijk voor een prijs van respectievelijk £29.99 zullen verhandelen.

Klik 'hier' voor de Vice City Stories pagina op BBFC.

Bij voorbaat dank.

vcs.png

4 Nieuwe Video's en 1 nieuwe Screen.

Het heeft even op zich laten wachten; door een enorme drukte ben ik er niet in geslaagd binnen een half uur het bericht af te maken, maar ik heb wel een lading aan nieuwe dingen; dit maal niet zo zeer Informatie, want dat is tot dusver bijna allemaal wel bekend, maar dit maal zijn het een viertal Video's. Ik heb ze voor je op het internet gezet en ik heb zelfs 2 Psp formaten geupload; waarmee je dus ook de video's op de Psp

kunt proberen.

Ik wil er wel even op aanmerken dat de video's gehost zijn op de Mr-Green.nl server; het domein is in eigendom van mij, maar we maken gebruik van Jarno zijn hosting/ruimte op het internet. Ik wil jullie ook met dringende spoed er op wijzen; Sla je video op als je gedownload hebt en ga niet 25x één video downloaden. Het is niet verboden, maar het bepaart ons een hoop ellende; en dan kan je ook in het vervolg video's verwachten gehost door SummerBase en Jarno. Per Video zal ik een kleine beschrijving geven, maar de Video's zelf staan op de een externe website, omdat we op dit forum geen HTML kunnen gebruiken!

- - -

VCS Video 1

In video 1 wordt je achter na geezeten door de Politie agenten van Vice City Stories; Je rijdt in het Main land van het spel en dat is tevens volgens grote geruchten ook de start plek. De Video is niet heel erg lang, maar laat wel een aantal leuke dingen zien; de achtervolging dus in dit voorbeeld; op de achtergrond draait de muziek van Rat - Round and Round, en die komt ook in de zender V-Rock: Dus een voorproefje met smaak!

VCS Video 2

Victor zit in filmpje 2 op de wel bekende Jetski; en hij wordt achtervolgd door een Helicopter; voor zover ik het kan zien is het een standaard Maverick. Victor ontsnapt aan de Heli door over het vaste land te springen dit doet hij door middel van de schans; daarna maakt hij wat rondjes en de aftiteling komt al weer te voor schijn. Alweer een niet heel lang filmpje, maar toch mooi; vooral om te zien hoe helder het water is. De muziek ben ik niet zeker van dus daar kan ik niks over zeggen.

VCS Video 3

In filmpje 3 begin je met het nummer Breaking the Chains van Dokken; Je vliegt in een helicopter, over heel Vice City. Dit filmpje is vooral om een goed overzicht te geven van de helicopters in heel Vice City Stories; ook nog een gevecht mag niet ontbreken in deze video. Verder is er niet veel aan op te merken alleen we zien de Politie Maverick weer terug en een helicopter waar er meerdere plaatsen zijn.

VCS Video 4

Dit is het vierde en ook tevens het laatste filmpje wat ik te bieden heb ik dit nieuws bericht. Dit is een video die gebaseerd is op het Unigue stun element in het spel; ook de normale stunts komen uiteraard aan bod. Maar vooral de nieuwe voertuigen die naar voren komen zijn erg plezant, bijvoorbeeld de : BF Injection daarmee rijd je langs een reclame bord genaamd: Full Moon, een nieuw bedrijf? Verder is het een mooie kijk op deze mogelijkheid en het is een mooi filmpje; de muziek: Holy Diver van Dio.

---

Natuurlijk willen jullie de video's ook uitproberen op de Psp? Nou ik heb de video's omgezet en toen kwam ik tot mijn schrik erachter dat maar 2 video's werken; helaas pinda kaas laten we dan maar zeggen, maar de 2 video's die ik hier heb zullen ongetwijfeld werken. Ik zal even kort uitleggen hoe het werkt; je download de video's die hieronder staan je slaat ze op; je sluit je Psp via een USB kabel aan en plaatst de 2 video bestanden in de map: MP_ROOT > 100MNV01. Vervolgs kun je hem afspelen op je Psp en ik kan zeggen die zijn veel mooier dan op de PC. Veel plezier ermee!

PSP VCS Video 1

PSP VCS Video 2

- -- -- -

Dit was weer een enorme Update qua beeld materiaal maar eerder deze ochtend kwam er nog een screen vrij waar dus ook weer iets op de te zien is; de screen is afkomstig van 1up.com. Je ziet Victor erop in een weer andere outfit en op de achtergrond zie je een militair en een gebouw genaamd; Semper Fi. Wat het betekent weten we nog niet, maar dat het in het spel te maken gaat hebben; met het leger is zowat zeker.

newestscreensshotsu7.jpg

Bij voorbaat dank.

Geplaatst:

vcs.png

Go Play Magazine geeft Vice City Stories preview!

Jaja, na de vrijgeving van de nieuwe Vice City Stories trailers (zie vorig nieuwsbericht), houdt het maar niet op. Het tijdschrijft 'Go Play Magazine' heeft een nieuwe GTA Vice City Stories preview gemaakt, naast een aantal nieuwe screenshots staat er ook weer een heleboel nieuwe informatie in.

De bladzijden van het tijdschrift zijn echter wederom ingescand, dus je weet het - de kwaliteit is bagger. Gelukkig hoeft dat ons niet zo te deren, want het feit dat er nieuws is is voor de diehard Vice City Stories fan fantastisch nieuws. Het gaat een grote lap tekst worden, maar geloof me, onderstaande is echt de moeite waard om door te lezen, sterker nog, als Vice City Stories fan moet je het doorlezen.

Veel plezier!
  • Een missie die ze speelden ging zo: "Lance en Victor ontmoeten elkaar vlakbij het vliegveld - Escobar International Airport. Na een aantal deals komen een aantal Cholos (jaja, één van de nieuwe gangs!) aanrijden en drukken hun ongenoegen uit over Lance. Vic en Lance springen samen in hun auto, een achtervolging volgt. Lance rijdt, Vic schiet zoals CJ dat deed in missies zoals 'Reuniting The Families' en 'End Of The Line' in GTA San Andreas. Nadat Lance over een schans vliegt en zo de auto vernielt, sluiten Cholos ze in en moet Victor Lance beschermen."
    In een andere missie die ze mochten spelen maakt Victor kennis met Gonzales, die nogal veel van het spelletje 'golf' houdt, en daardoor ontmoet hij hem uiteraard op de Leaf Links Golf Course. Een onbetrouwbare man van Gonzales is vastgebonden en in het water gegooid, om hem heen drijven een stel explosieven. In deze missie moeten Victor en Gonzales steeds om de beurt golven, je moet mikken op een schijf, waardoor de explosieven ontploffen. Wanneer je deze schijf dus raakt, wordt het arme schaap in het water letterlijk de lucht in geblazen. Na deze missie zal het spelletje golven beschikbaar blijven, hieronder bij de screenshots zit er eentje bij waar je Victor ziet golven. Een leuke toevoeging als mini-game.
  • Tijdens politie-achtervolgingen handelt de politie véél feller als voorheen, zo meldt het tijdschrift. Ze weten niet of Rockstar Games dit extra heeft verzorgd, maar het is wel een échte uitdaging om aan ze te ontsnappen. Datzelfde geldt ook voor gangs, je moet je er echt uitvechten, zodat Vice City Stories een echte uitdaging wordt.
  • Een fantastisch nieuwtje: Het feit dat je in bedrijfjes kan investeren en kan runnen met de nieuwe "Empire Building", was al bekend. In ieder geval zul je de bedrijfjes dus wel eerst over moeten nemen, maar dat gaat niet zo binnen één twee drie. De bedrijven (er zouden ongeveer zo'n 30 bedrijven in Vice City verspeid staan) staan onder beheer van (rivaliserende) gangs. Je zult ze dus aan moeten vallen door allereerst op hun gangcar te schieten die altijd buiten geparkeerd staat (iedere gang heeft een eigen gangcar; zo kun je ze dus altijd herkennen). Wanneer je dat gedaan hebt, zullen de gangmembers boos terug reageren. Zo schiet je jezelf een weg naar binnen, daar zul je ook nog een paar gangmembers moeten liquideren. Daarna zul je het pand moeten verwoesten zodat er niet meer in gewerkt kan worden. Wanneer dat allemaal met succes gelukt is, zal het pand te koop komen te staan. Dan kan je het gebouw kopen en je eigen handeltje opzetten. Je kan het soort handel dat je wilt oprichten helemaal zelf bepalen; zes verschillende criminele modes zullen er beschikbaar zijn. Namelijk: Prostitutie, drugs, smokkel, bescherming, leningen en stelen.
    Maar je kan niet alleen het type bedrijf bepalen, je kan ook de grootte van jouw bedrijf instellen, namelijk small (klein), medium (gemiddeld) en large (groot). De grootte van zo'n bedrijf kan je niet gratis instellen; je zult dus als bedrijf klein moeten beginnen, waaraan je zo'n $2.000,- kwijt bent. Uiteindelijk zal je kunnen uitbreiden tot medium, waaraan je zo'n $3.900,- kwijt bent. Wanneer jouw bedrijf er écht klaar voor is, kan je het laten uitbreiden tot een 'high roller' dat zo'n $5.800,- gaat kosten.
    Wanneer je je keuzes gemaakt hebt, zal er begonnen worden aan de bouw op een bouwplaats. Dat klinkt uiteraard ontzettend cool, en dat is het ook, maar het is niet zo dat je voortdurend bouwvakkers ziet werken en dat het gebouw zo steeds verder afgebouwd wordt.
    In ieder geval zal de bouw zo'n twee speldagen duren, en wanneer het klaar is kan je naar binnen lopen en zul je daar jouw personeel (jouw gangmembers) aan het werk zien. Ook zal er daar een concrete optie te zien zijn waarmee je weer veranderingen aan het bedrijf kan maken, en uiteraard ook een plekje om je spel op te slaan. Zo begint jouw zaak geld te genereren, maar om het grote geld binnen te laten stromen zul je de missies moeten doen (de zogenaamde bedrijfsmissies dus). Dat hangt ook helemaal af van het bedrijfstype wat je gekozen hebt; de makers van de preview hadden een bordeel opgebouwd (type prostitutie dus) en moesten daarbij hoeren afzetten bij hun klanten, uiteraard binnen een tijdslimiet. Dit kan je dus vergelijken met de Pimp Missions uit GTA San Andreas. Vanzelfsprekend neem je de wagen die voor het bedrijfje spawnt; schijnbaar verschilt de soort auto ook nog eens bij het type bedrijf dat je gekozen hebt. Bij het type prostitutie zal er dus een 'vette pimpcar' voor het bedrijf verschijnen. Volgens de preview-schrijvers maakte deze wagen een ontzettend mooi geluid, en op de wagen zal ook aangegeven zijn dat die hoort bij jouw bedrijf. Dat maakt hem uiteraard weer tot doelwit voor vijandelijke gangs, en dat maakt dus ook duidelijk dat jouw bedrijven constant aangevallen zullen worden door vijandelijke gangs, net zoals de gang territories in GTA San Andreas. Deze zul je dus ook moeten beschermen, je moet dus gangmembers van je eigen recruteren, ongeveer hetzelfde zoals in GTA San Andreas gaat. Deze zal je dus ook kunnen gebruiken wanneer jíj besluit een bedrijf aan te vallen die onder beheer staat van een vijandelijke gang. Hoe vijandelijke gangs zullen reageren en op welke manieren ze jou proberen te stoppen hangt ook voornamelijk af van welk type bedrijf je aanvalt.
    In ieder geval, "Empire Building" is een fantastische nieuwe toevoeging op de Grand Theft Auto franchise, en die hopen we uiteraard ook in opvolgende GTA's weer terug te zien.

Het was een grote lap tekst, maar zeker de moeite waard om door te lezen. Deze preview vind ik het mooiste en belangrijkste nieuws dat er gekomen is na de opening van de officiële Vice City Stories website, omdat deze preview bomvol informatie staat, en zo uitgebreid beschreven is. Hopelijk genieten jullie nu net zoals ik, want GTA Vice City Stories kan gewoon niet anders dan een topper worden.

naamloosgtaforumry1.png

naamloosgtaforumuz7.th.png naamloosgtaforumho1.th.png naamloosgtaforumrb7.th.png naamloosgtaforumiu3.th.png

naamloosgtaforumza4.th.png naamloosgtaforumoe9.th.png naamloosgtaforumpr3.th.png naamloosgtaforumes1.th.png

naamloosgtaforumwf3.th.png naamloosgtaforumek5.th.png

Bij voorbaat dank.

Geplaatst:

vcs.png

Officieel PlayStation Magazine Preview

Toen ik een paar dagen geleden mijn mailbox aan het bekijken was kwam ik wel een heel mooi mailtje tegen: 'ASPHALT' had me namelijk een mail gestuurd met daarin 4 scans van het magazine Officieel PlayStation Magazine. Het gaat in dit geval om een Vice City Stories preview. Helaas kan ik de Preview niet vrij uit uploaden, omdat het een betaald magazine is dus als je hem in eigen handen wilt hebben ren naar de winkel en koop het OPM Magazine. Sommige details zijn al wel bekend, want Pietje II had die al vermeld in een nieuws bericht hierboven, maar toch zijn er wel degelijk nieuwe nieuws feiten naar voren gekomen. Nogmaals 'ASPHALT' hartstikke bedankt, want nu weten we als maar meer over Grand Theft Auto Vice City Stories! Veel plezier bij het lezen allemaal!

- - -

In de Preview komt nogmaals naar voren dat het spel twee maal zoveel polygonen heeft als Vice City op de Ps2. Naast dat is de Draw Distance ook twee maal zo hoog als LCS. Er is ook een nieuwe techniek voor het water ontwikkeld. Ook verbazen ze zich over het feit dat GTA Vc bijna twee keer zo groot is als Liberty City en nog past het op de UMD waar ook LCS net op paste. We zullen zien wat het spel zich mee gaat brengen aan UMD kwaliteiten.

Uit geruchten zou gebleken zijn dat Victor Vance een 28-jarige ex-marinier geweest zijn, maar uit het verhaal dat dit magazine kreeg van Rockstar kunnen zij opmaken dat Victor een 28 jarige soldaat is die in zijn komst op Vice City naar 'Guantanamo Bay'. Wie nou waar heeft weet ik niet? Maar uit het verhaal van de preview weten we ook nog op te maken dat Uncle Sam hem nader hand ook nog bedankt voor Victor zijn taken in het verhaal.

Naast dit kregen ze ook nog een aantal missies voor geschoteld waaronder ook Jive Drive: In deze missie ga je naar het vliegveld waar je ook toevallig je broer Lance Vance tegen het lijf loopt. Je gaat een gesprek met Victor aan, maar na een aantal kleine besprekingen wordt je aangevallen door de Cholo's een Mexicaanse bende/gang. Vick springt achter het stuur en jij moet proberen de Cholo's van de weg te houden. Deze missie heeft Pietje II ook al besproken, maar de naam van deze missie is nu eindelijk bekend! Over de missies is niet meer veel te vertellen qua inhoud, maar Rockstar heeft er wel veel meer aan gedaan om de missies meer echt te maken. In LCS waren de missies vaak van A naar B en thats it, maar Rockstar heeft nu geprobeerd zo uitgebreid mogelijk missies te maken. Verder zijn de graphics in de missies sterk verbeterd en het verhaal en met name de sfeer spelen een grote rol in dit spel.

Als we gaan kijken naar de preview komen we ook direct weer het aspect Empire Building tegen; Ik denk dat we hier al echt veels te veel over gezegd hebben nog even kort; Je kan dus huizen verzamelen in heel Vice City Stories dit zijn er dan ongeveer 30 stuks. En die moet je bewaken net zoals je gang gebieden in San Andreas. Nou genoeg over Empire Building, wat wel interessant is aan deze preview is dat ze ook informatie geven over de vechttechnieken van Victor Vance. Victor is een sterk man en heeft dus een aantal vecht technieken onder zijn hoeden.

Zoals we in San Andreas kennen heeft Carl Johnson meerdere vecht technieken nou dat heeft Victor ook; De standaard aanvallen via de rechter/linker vuist gaan vooralsnog gewoon met het : Rondje; Je kan de tegenstander nu ook een harde stomp in zijn/haar buik geven die doe je met de X toets; Op deze manier gooi je de tegenstander op de grond met het drie hoekje kun je hem weer op pakken waarna je gewelddadig verder kan; Om het bloedbad nog even aan te vullen. Er zijn nog diverse andere vechttechnieken zoals Kopstoten en kniestoten, maar de besturing daarvan is enigszins nog niet bekend.

Ook weet men te vertellen dat het reuzenrad uit het spel The Warriors regelrecht naar Vice City Stories is gekopieerd. Vanuit dit ding kun je pas goed zien hoe de Draw Distance tot zijn recht komt waneer je van bovenaf kunt kijken, maar dat kan je natuurlijk ook met een Heli. Er is dus nog heel veel te doen rond en om Vice City Stories en wij van The Latest news from Vice City Stories houden je natuurlijk op de hoogte!

-- --- --

| Scans gemaakt door: 'ASPHALT' | Inhoud: Officieel Playstation Magazine | Nieuwsbericht: SummerBase |

Bij voorbaat dank.

vcs.png

Dit nieuws bericht is geschreven door: 'SummerBase'.

Officiële Site Update 2

De fans hebben heel lang gewacht op een nieuws bericht, maar nu is toch echt weer een nieuw feit naar boven gekomen. De officiele website van Rockstar Games - Vice City Stories is geupdate. Onder andere is het een zeer mooie update omdat we een compleet nieuwe video te zien krijgen die zich afspeelt op het Trailer Park; En daarna verder over de stad heen uitzet. Het is een prachtige video, maar de muziek vindt ik persoonlijk net ietsjes minder mooi dan die van de eerste trailer, maar dat is natuurlijk mijn eigen mening.

Vooral het mooie aan deze trailer is dat er verschillende stemmen te horen zijn. Bevoorbeeld van Phil en als ik me niet vergis Pastoor Richards. Verder is het prachtig in elkaar gestoken laten we eerlijk zijn, maar dit is niet het enige wat er nieuw is, maar er zijn ook een lading aan nieuwe screens op de site geplaast; Tevens heeft een Amerikaanse website nog wat meer video's weten te rippen van de site. Ik zou zeggen neem een koude Milkshake en ga er maar lekker voor zitten. Tevens kun je hem ook weer op je Psp zetten.

Video 2

Officiële Site

updatecl0.png

Bij voorbaat dank.

vcs.png

Preview, PSP Stickers en Vecht Systeem

Door de drukte in mijn leven ben ik er helaas niet in geslaagd om direct een nieuws bericht te maken, maar hier is het nieuws van de afgelopen dagen. Er zijn gelukkig weer leuke dingen aan het licht gekomen dus ik zou zeggen ga er als fan maar lekker voor zitten, want je kan je mond weer vullen met de nieuwste feiten. Ook heb ik de video nader onderzocht en heb bijvoorbeeld het Chunder Wheel gevonden daarover vindt je meer in deze uitgebreide nieuws reportage van Vice City Stories. Ik heb er weer zin in, omdat ik de afgelopen week erg weinig tijd gehad heb. Veel plezier bij het lezen van deze 'The latest news from Vice City Stories' update.

Eerst het nieuws van de afgelopen dagen. Gordon Hall de director van 'Rockstar Leeds' heeft een interview afgenomen met Eurogamer. In dit interview kaart Gordon onder andere weer aan dat ze geen plannen hebben voor een PS2 versie. Naast dat weet hij de technische dingen weer aan te kaarten die ook al eerder vrij gegeven zijn. Ook is het Gordon en zijn team gelukt 2 maal zoveel gegevens op een UMD te plaatsen dat brengt ons verder in de gedachte dat er ooit een San Andreas Stories zal komen aldus Gordon Hall.

De tweede preview komt van Joystiq en deze preview geeft de standaard aspecten van het spel weer, maar er staat ook een stukje in over het Online Multi Player onderdeel. Ook hier wordt weer aangekaart dat er geen online Multi Player functie komt. Het wordt volgens het blad een gelimiteerde AD-HOC functie wat dus betekend dat alleen maar via de WiFi zender van de PSP kan. Ze zijn er niet zeker van of Rockstar er geen moeite voor heeft genomen of dat de Hardware van de PlayStation Portable het toe laat. We horen waarschijnlijk meer waneer Rockstar Games haar Vice City Stories website update.

Vandaag kwam er nog een derde Preview op de planken en wel van Console+ en ook weer de standaard dingen werden voorgeschoteld, maar in deze preview kwam ook weer een interessant nieuwtje naar voren, want ze zeggen iets over het Vecht systeem namelijk het volgende: Het vecht systeem wordt beter dan San Andreas. In een eerder nieuwsbericht had ik het al over de gevecht optie en het beloofd een mooi systeem te worden.

Het laatste nieuws item komt van een Pre-order website namelijk: Game. Deze website bied bij een Pre-order een sticker set aan. Of dit set ook naar Nederland komt is niet duidelijk, maar dat het een must have is voor de fans dat is wel duidelijk. Meer informatie volgt waneer er weer iets over bekend gemaakt wordt. Dat was het qua nieuws voor deze keer, maar zoals beloofd heb ik wat screens gemaakt van de tweede officiële video van Vice City Stories.

- - - - -

trailerparkmafiaxb0.png

De mannen van het Trailer Park Mafia waaronder 'Marty Jane Williams'.

- - -

victorenonbekendevrouwnl2.png

Victor Vance en een onbekende vrouw.

- - -

chunderwheelui3.png

Chunder Wheel in Vice City.

- - -

ricardodiazji2.png

Ricardo Diaz.

- - -

philenvictorvv2.png

Victor en Phil in een ruzie.

- - -

umbertoenvictorwn3.png

Umberto praat over zijn sexistische gevoelens.

- - -

reniwassulmaiernv2.png

Reni Wassulmaier.

Dit was het al weer voor vandaag en misschien komt er vanavond nog nieuws. Natuurlijk houden we je weer op de hoogte van het aller laatste nieuws en speciaal voor ons heeft Jarno een countdown afbeelding gemaakt. Nu kan je in elk nieuws bericht zien hoeveel dagen het nog duurt totdat Vice City Stories in Europa in de winkels te koop is. Tot de volgende keer!

- = - = -

vcs.png

Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door PatrickW
Geplaatst:

vcs.png

IGN Hands-On Preview en Screens.

Hebben we al weer enkele dagen niks meer van 'Vice City Stories' vernomen? Dan is het nu echt weer tijd voor een update. Recentelijk heeft de website IGN.com haar database aangepast en in die update schuilde een VCS Hands-On Preview. Het is dus niet een hele grote preview, maar er komen toch wel wat interessante dingen naar voren waar je als fan u tegen zegt. Ook heb ik om de kwaliteit van het bericht wat aan te scherpen goed naar de nummers van de radio zenders geluisterd. Daarnaast heb ik natuurlijk de nummers opgezocht en ik kan jullie met trots mee delen dat ik een lijst heb met de nummers die nu gebruikt worden op heel de Vice City Stories website. Ik zou zeggen veel plezier bij het lezen van deze 'The latest news from Vice City Stories' update.

Vandaag de dag is er weer een Preview uitgekomen en dit maal van IGN. In de preview weten ze de standaard dingen weer te vertellen, maar er komen ook een aantal missie beschrijvingen aan het licht die als ik me kan heugen nog niet heb gezien in dit topic al dan niet over het hele internet. Dus daar zal ik in de loop van dit onderdeel wat over vertellen, maar eerst het nieuws dat in de spotlights staat van dit bericht namelijk: De besturing van de helicopter. Ze kunnen vermelden dat deze besturing precies gelijk is aan die van Liberty City Stories. Natuurlijk met gebruik van de Cheatdevice, maar in Vice City Stories is dat allemaal mogelijk zonder een cheatdevice.

Ook zijn de laad tijden heel erg snel en daarbij komt dat het Hoofdland en Vice City helaas wel enige laadtijd hebben, maar voordat je het weet is dat al weer voorbij en dan kan je weer genieten van de onvergetelijke sfeer van Vice City Stories. Verder kan ik het wel weer gaan hebben over het feit dat de invloed op de straten beter is geregeld en dat je kan zwemmen, maar dat lijkt me over het algemeen wel vrij duidelijk en laten we het in deze nieuws update maar vooral op nieuwe feiten houden.

Over de eerste missie die IGN voorgeschoteld kreeg is helaas nog geen naam bekend, maar er is wel weer wat informatie over de mogelijke missie bekend. Dus als er naam bekend is dan houden we je op de hoogte. Uit de beschrijving kan ik op maken dat je aan boord moet springen van een ATV en een Dune Buggy. De ATV is een klein wagentje die niet al te snel gaat. De Dune Buggy kennen we uit San Andreas wel en deze gaat snel en heeft een goede navigatie op de weg. Het is de bedoeling om een aantal mensen te vermoorden aldus de beschrijving van IGN. Er zijn nog 2 andere missies naar voren gekomen, maar omdat de meeste mensen wel Engels kunnen kun je de missies ook op dit adres terug vinden. Ik heb ook de nieuwste screens nog even voor jullie er opgezet veel plezier ermee!

cholosah7.th.jpg grandtheftautovicecitystories20061003022619275ah8.th.jpg grandtheftautovicecitystories20061003022624041pt2.th.jpg

grandtheftautovicecitystories20061003022622603ao5.th.jpg grandtheftautovicecitystories20061003022623119aq5.th.jpg grandtheftautovicecitystories20061003022623603ja8.th.jpg

grandtheftautovicecitystories20061003022618322sb7.th.jpg grandtheftautovicecitystories20061003022621760uw4.th.jpg

grandtheftautovicecitystories20061003022619744xs2.th.jpg grandtheftautovicecitystories20061003022620556wi9.th.jpg

~ Playlist Radiostations Vice City Stories ~
  • V-Rock
    • Dio - Holy Diver
    • Dokken - Breakin' the Chains
    • Ratt - Round and Round

• Wave 103
    • Yazoo - Don't Go
    • Japan - Quiet life
    • The Human Leage - Love in Action

• Flash FM
    • Missing Persons - Destination Unknown
    • Alan Parsons Project - Games People Play
    • Pat Benatar - Love is a Battlefield

• Emotion 98.3
    • Giuffria - Call to your Heart
    • The Assembly - Never Never
    • Pat Benebar - We Belong

- = - = -

vcs.png

Bij voorbaat dank.

vcs.png

Dit nieuwsbericht is geschreven door: Pietje II.

Vice City Stories rated 'M' for Mature!

De officiële GTA Vice City Stories website is ge-updated voor gebruikers uit Noord Amerika. GTA Vice City Stories is door ESRB gerated met een M van Mature, Vice City Stories wordt dus alleen verkocht aan mensen boven de 17 jaar. De reden voor deze rate is te danken aan dat Vice City Stories bloed, veel geweld, sterke taal, seks en drugs bevat.

De niet erg verrassende rating van 17+ houdt in dat in de UK en Europa GTA Vice City Stories voor 18+ over de toonbank gaat, behalve in Duitsland waar het voor 16+ over de toonbank gaat en in Australië voor 15+. De Duitse versie zal dus censures gaan bevatten, zoals dat er geen prostitutie in het spel zal zitten en ook geen animaties van verwondingen.

_ _ _ _

vcs.png

Bij voorbaat dank.

vcs.png

Hud, Radar, Water Techniek en Digitale Screens.

Het is weer raak in de wereld van 'Vice City Stories', want er is weer nieuw nieuws gekomen. En dit maal komt er het eerste item over de HuD (Heads up Display) en de Radar. Toen ik hem voor het eerst zag dacht ik: Gaan we terug naar Liberty City Stories, want hij lijkt in mijn ogen verdacht veel op die van het eerder genoemde spel. Alleen de kleuren in de Health / Armor balk zijn verandert. Hier is de screen die we eerder op dit forum al besproken hebben; Ik heb met links naar de profielen gelinkt ook zijn er onderaan nog een aantal mooie screens te vinden. Veel plezier bij het lezen van deze 'The latest news from Vice City Stories' update.

100606093529screen3oe5.th.jpg 100606093520screen2tv9.th.jpg 100606093110screen1fn1.th.jpg

Gonzales ~~ gey2.jpg

rxj4.jpg ~~ Reni Wassulmaier

Laywer (Ken) / Lance Vance ~~ lta1.jpg

5.25" (Inch) Diskette : Savehouse ~~ savenp8.jpg

nnr9.jpg ~~ Noorden

Aanwijzer ~~ aanwijzerok8.jpg

hudcb2.jpg

~~ HuD (Heads up Display) ~~

Ik kan hier wel een heel lang verhaal gaan maken, maar in 'dit' topic is er al uitgebreid over gesproken!

- - - - - -

Naast dat nieuws is er ook weer een nieuwe Preview van Gamespy op de toonbank gerolt en ik heb hem natuurlijk mogen lezen en ze hebben toch weer een mooie preview ervan gemaakt. Er zijn ook wat essentièle dingen, maar ook weer een aantal missies die je niet mogen ontgaan. Ik ga er omvangrijk niet een heel uitgebreid verslag van maken, want zoals al eerder aangekondigd de missies zijn vrij lang en dan ben ik morgen nog bezig bij wijzen van spreken. Wel is interesant dat er in de beschrijving het volgende staat: Finally, the last mission was another more involved one. Louise, one of the principal female characters, was supposedly in danger, so I had to race off to her hotel to pick her up. Zou dat de verloofde wezen van Victor die we zagen in de eerste trailer? We houden je op de hoogte: Naast dat is weer de standaard informatie naar voren gekomen over de technische aspecten van het spel, maar in een ander stuk van de beschrijvingen heeft de schrijver het over het volgende: The first mission I tried was for the Mendez Brothers, two drug-dealing lowlifes with a respectable facade. They wanted Vic to take out some rival dealers on their home turf, so I hopped in a handy car and ended up in a fancy neighborhood. Het zou toch niet waar zijn? Mendez Brothers? T-Bone? We houden je uiteraard op de hoogte. Voor nu nog enkel wat grote screens!

100706062929rockstarhigh4eo3.th.jpg 100706062658rockstarhigh3yb5.th.jpg 100706062559rockstarhigh2cj6.th.jpg 100706062237rockstarhigh1mv5.th.jpg

- = - = -

Bij voorbaat dank.

vcs.png

Nieuwe Video en overige informatie.

Het is weer raak er is weer een nieuwe video. Dit maal weer een korte teaser video zoals er al meerdere uitgebracht zijn. Wel kan ik er wat over vertellen, want in de video hebben we weer iets gezien van de straten. Dit maal is het op Main Land: Het filmpje begint op International Airport, omdat de omgeving er verdacht veel op lijkt en er staat Airport en aangezien er tot dusver nog maar één vliegveld was in heel Vice City kunnen we daar wel van uit gaan.

Je broertje Lance Vance rijdt in de auto en jij moet met een geweer schieten: Het is dus een soort van Drive by en laten we het dan net over de missie 'Jive Ride' gehad hebben een aantal dagen geleden en dan kun je er vanuit gaan dat dit erbij hoort. Omdat de Cholos (spreek uit als 'Tjolos'). Dan ga je met Lance over een schans en het doet me vermoeden dat het in de buurt van Café Robina is. Als dat niet zo is: Mijn excuses. Dan vervolg je je weg en dan moet je weer diverse Cholos vermoorden. Dit zijn echte missies om het zo maar even te zeggen. Als we het verband gaan leggen met de missie Suply & Demand in Vice City dan lijkt dit er aardig op. Meer was er niet echt te zien op deze Video, maar toch wel een veel belovende missie.

Vandaag zijn er ook geen screens vrij gekomen helaas en verder ook geen informatie over dergelijke dingen. Om dit bericht toch nog enkele sfeer te geven heb ik via de bekendste Video Sharing Site YouTube veel video clips opgezocht van nummers die in Vice City Stories komen. Excuseer me als ik niet alles heb kunnen vinden, maar het is in ieder geval wat.

- - =-= - -

Dio - Holy Diver

Ratt - Round and Round

-=-=-

Yazoo - Don't Go

The Human Leage - Love in Action

-=-=-

Missing Persons - Destination Unknown

The Human Leage - Love in Action

-=-=-

Giuffria - Call to your Heart

The Assembly - Never Never

Pat Benebar - We Belong

internationalyn4.png

' Een Cholo bij International Airport.'

international2mf4.png

' Drive-By tussen Cholos en Vance Brothers. '

- = - = -

vcs.png

Bij voorbaat dank.

Geplaatst:

vcs.png

Dit nieuwsbericht is geschreven door: Pietje II.

CVG geeft Vice City Stories preview!

Nadat het eventjes wat rustiger is geweest rond GTA Vice City Stories, is er gelukkig weer een nieuwe preview vrijgekomen. En wat voor een! CVG heeft deze nieuwe preview gemaakt, en ze zijn ook nog eens zo aardig geweest om daarbij nieuwe screenshots vrij te geven!

Ik zal maar meteen to the point gaan: op één van de screenshots is te zien dat de Hovercraft (Vortex) zich in GTA Vice City Stories zal gaan bevinden! Alhoewel dit al op een oudere screenshot te zien was, waarbij je hem flink moest inzoomen en verscherpen, is het op deze nieuwe screenshot toch wel heel duidelijk te zien!

Verder zul je op één van de screenshots Victor samen met Gonzales zien golven, waar Gonzales het gebruikelijke golfpetje op zijn hoofd heeft zitten.

Ook is er op één van de screenshots Café Robina te zien, en een lid van de Cholos mag er uiteraard niet bij ontbreken.

Nu ga ik even in op wat de previewmakers zélf ervaren hebben bij de demo van Vice City Stories.

Ze vonden dat Victor Vance best wel wat weghad van Carl "CJ" Johnson uit GTA San Andreas; niet helemaal, maar dat komt waarschijnlijk voornamelijk omdat Vic ook een Afro-Amerikaan is.

Verder hadden de makers een aantal missies mogen beproeven: de eerste die ze mochten spelen, leidde hen tot een villa vol met bikini-babes (Ricardo Diaz' villa?), en zoals al eerder aangekondigd was bevat GTA Vice City Stories veel meer gecompliceerdere missies dan GTA Liberty City Stories: daar was namelijk het overbekende 'ga van A naar B'-systeem te vinden. In deze missie echter moesten de previewmakers ergens naartoe wat we even voor het gemak 'punt A' noemen, en vervolgens zaten ze al meteen in een vuurgevecht waar de hulzen van de kogels vanaf vlogen, en vervolgens ook nog eens in een achtervolging op ATV's (Quadbikes)! De ATV die Vic achtervolgde liet steeds granaten droppen, en een vrouw achterop de ATV schoot voortdurend op Victor om hem af te schudden. Na een tijdje kwam er ook nog eens een helikopter meedoen met het feestje, maar gelukkig wisten de previewmakers de helikopter al onschadelijk te maken voordat het ook maar met de propellors begon te draaien.

De tweede missie die gedemonstreerd werd zou al veel verder in de verhaallijn afspelen; er werd de opdracht gegeven om een pakketje op te halen (daar zat waarschijnlijk drugs in) dat op een bepaald punt lag op de weg, alleen zijn er twee andere gangs die ook op het pakketje uit zijn, en het allerergste is dat de politie ook niet ver weg is. De resulterende actie zorgde ervoor dat deze missie echt zeer moeilijk was om te halen. Volgens de previewmakers zou Vice City Stories véél beter zijn als Liberty City Stories als deze mooie variatie en moeilijkheidsgraad zo in het hele spel door blijft gaan. Maar dat was al wel echter vrij duidelijk, dunkt me.

De derde en de grootste missie die aan de previewmakers gedemonstreerd werd hield in dat Vic in het begin een jongedame bij het ziekenhuis op moest halen, voordat een traumahelikopter in de lucht zou ontdekken wat er allemaal daadwerkelijk aan de hand was. Vervolgens werd er geprobeerd om met speedboten te ontsnappen, waar uiteraard het nodige kogelvuur plaatsvond, maar ook een heleboel gekke stunts.

Ook hadden de previewmakers het wederom over de helikopter-besturing: dat gaat door middel van de schouder-knoppen (L en R) en het joystickje. Ook de verbeterde tekenafstand (draw-distance) verbaasde ze, evenals het ze verbaasde dat ze een enorm lange rij met palmbomen zagen staan.

Ook zal Vice City Stories weer de overbekende GTA-features bevatten, zoals de taxi-missies, hidden packages, vigiliante, noem maar op.

Dit was dan de preview van IGN over Vice City Stories, ze kondigden als laatste nog aan dat er zeer binnenkort weer nieuwe informatie en previews uit zullen komen, we zijn in ieder geval zeer benieuwd!

naamloosgtaforumff3.th.png naamloosgtaforumxy6.th.png

naamloosgtaforumoy2.th.png naamloosgtaforumkt0.th.png naamloosgtaforumou2.th.png naamloosgtaforumeo2.th.png

_ _ _ _

vcs.png

Bij voorbaat dank.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...