Hey mensen ik laad nu een savegame op Verdant Meadows, en daar het ik een privejet neergezet in mijn Hangar. Maar als ik naar buiten ga is er een zandstorm. Als ik dan in mijn jet ga zitten schudt hij helemaal heen en weer en als ik naar links op de baan wil wordt ie naar rechts geduwd door de storm.
Hoort een zandstorm dat echt te doen of is het een bug? En is er een manier om toch op te stijgen met die zandstorm, want zo is het erg lastig. Ik kan wachten tot de storm voorbij is maar ik wil een top gun worden, dus moet ik overal in kunnen opstijgen, vliegen enz.
Hey mensen ik laad nu een savegame op Verdant Meadows, en daar het ik een privejet neergezet in mijn Hangar. Maar als ik naar buiten ga is er een zandstorm. Als ik dan in mijn jet ga zitten schudt hij helemaal heen en weer en als ik naar links op de baan wil wordt ie naar rechts geduwd door de storm.
Hoort een zandstorm dat echt te doen of is het een bug? En is er een manier om toch op te stijgen met die zandstorm, want zo is het erg lastig. Ik kan wachten tot de storm voorbij is maar ik wil een top gun
worden, dus moet ik overal in kunnen opstijgen, vliegen enz.
Bedankt heh