August 30, 200619 yr Welke auto's heb je in je garage staan? Ik heb op: Portland Avenger Manchez Staunton Rhino Zwarte Stretch (van een missie van Sal) Shoreside BP Landstalker Bickle'76 Thunder Rodd Ik ben benieuwd
August 30, 200619 yr Portland Island: Een Witte Stinger. Staunton Island: Een Witte Stretch. En een Blauwe Witte Banshee. ShoreSideVale: Een Zwarte Stretch. Een Zwarte Infernus. En een Witte Stinger.
August 30, 200619 yr Portland: Thunder rodd Staunton Island: Rhino Campaign Van Shoreside Vale: Hellenbach GT Phobos VT Deimos Edited August 30, 200619 yr by maarte41
August 30, 200619 yr portland: avenger staunton: rhino jakuza stinger shoreside: pcj-600 banshee stinger
August 30, 200619 yr Portland: Thunder Rodd( staat er voor mn broer maar moet eigenlijk naar stauton ) Stauton Island: BP Patriot Pcj 600 Campain rumpo Faggio (over vol ) Shoreside Vale: Ben er net Edited August 31, 200619 yr by gamenerd
September 1, 200619 yr Portland BFInjection Staunton Infernus, Campaign Rumpo Shorside V Kogelvrije Landstalker, Yakuza Stinger, Stinger
September 3, 200619 yr Portland Avenger Staunton Island PCJ 600 V8 Ghost Leone Sentinel Shoreside Vale .... Er is toch geen garage bij je savehouse in Shoreside Vale?
September 3, 200619 yr PortlandAvenger Staunton Island PCJ 600 V8 Ghost Leone Sentinel Shoreside Vale .... Er is toch geen garage bij je savehouse in Shoreside Vale? Jewel
September 3, 200619 yr PortlandAvenger Staunton Island PCJ 600 V8 Ghost Leone Sentinel Shoreside Vale .... Er is toch geen garage bij je savehouse in Shoreside Vale? Ja Zeker, deze is er wel : Rood = Je Save-House Blauw = Je Garage. Er passen in totaal 3 Voertuigen in .
Welke auto's heb je in je garage staan?
Ik heb op:
Portland
Avenger
Manchez
Staunton
Rhino
Zwarte Stretch (van een missie van Sal)
Shoreside
BP Landstalker
Bickle'76
Thunder Rodd