Geplaatst: 2 november 200420 jaren comment_42816 Hallo, Ik heb een vraagje als volgt: Op de Mt? Chilliad vond ik een parachute, toen ik in een vliegtuig kroop en eruit sprong, zei een stem "Open Parachute". Maar hoe krijg je in godsnaam die parachute open??? :blink:
Geplaatst: 2 november 200420 jaren comment_42975 Op het rondje drukken :lol: maar je moet wel parachute dan geselecteerd hebben als wapen he
Geplaatst: 3 november 200420 jaren comment_43040 Die gaat vanzelf naar parachute selecteren als je in de lucht zit..
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44398 Hallo,Ik heb een vraagje als volgt: Op de Mt? Chilliad vond ik een parachute, toen ik in een vliegtuig kroop en eruit sprong, zei een stem "Open Parachute". Maar hoe krijg je in godsnaam die parachute open??? :blink: parachute krijg je ook als je gewoon uit een vliegtuig stapt moet je wel heel hoog vliegen. parachute zit dus al in een vliegtuig of heli
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44399 Maar hoe krijg je in godsnaam die parachute open??? :blink: De parachute gebruik je als een wapen. Gewoon op O drukken en dan gaat de parachute open.
Hallo,
Ik heb een vraagje als volgt:
Op de Mt? Chilliad vond ik een parachute, toen ik in een vliegtuig kroop en eruit sprong, zei een stem "Open Parachute". Maar hoe krijg je in godsnaam die parachute open???
:blink: