Geplaatst: 30 augustus 200618 jaren comment_500268 hallo allemaal ik heb een probleem met windows live messenger ik kan me niet aanmelden en als ik het probeer krijg ik een foutmelding namelijk :80004005 ik moet iets verwijderen maar ik ben het vergeten waar het zit kan iemand me helpen alvast bedank sas-gangsta
Geplaatst: 30 augustus 200618 jaren comment_500278 hallo allemaalik heb een probleem met windows live messenger ik kan me niet aanmelden en als ik het probeer krijg ik een foutmelding namelijk :80004005 ik moet iets verwijderen maar ik ben het vergeten waar het zit kan iemand me helpen alvast bedank sas-gangsta Hallo Dit probleem kom je vrij vaak tegen, en kan je gemakkelijk oplossen. Ga naar Documents and Settings => User (of jou naam) => Local Settings => Application Data => Microsoft => Windows Live Contacts => ... (at) hotmail DOT com (Jouw emailadres). Verwijder hier beiden mappen (dus real en shadow). Dan moet hij als het goed is weer werken! EDIT: Als je de map Local Settings niet zien, dan is deze verborgen. Ga naar Extra => Map Opties => Weergave => Verborgen bestanden en mappen weergeven aanvinken. Bewerkt: 30 augustus 200618 jaren door Dutchy3010
hallo allemaal
ik heb een probleem met windows live messenger
ik kan me niet aanmelden en als ik het probeer krijg ik een foutmelding
namelijk :80004005
ik moet iets verwijderen maar ik ben het vergeten waar het zit
kan iemand me helpen

alvast bedank sas-gangsta