Jump to content
Geplaatst:
comment_500432

Ik wil mijn ipb 1.3 forum offline zetten want ik ga een nieuwe versie kopen maar nu kan ik weer niet op het forum dit is de fout het ligt volgens mij aan mysql

mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'vu5372'@'localhost' (using password: NO) (Line: 120 of /ips_kernel/class_db_mysql.php)

There appears to be an error with the database.

You can try to refresh the page by clicking here.

Error Returned

mySQL error: Access denied for user 'vu5372'@'localhost' (using password: NO)

mySQL error code:

Date: Thursday 31st 2006f August 2006 05:54:48 AM

We apologise for any inconvenience

Featured Replies

Geplaatst:
comment_500666

Hun forum is ook offline, misschien is de update mislukt. Ik zou als ik jouw was geduldig afwachten tot hun forum terug online is.

Als het blijft even een emailtje sturen of op het forum reageren.

Probeer ook even een test forum te maken kijken of die wel werkt zo ja, Is er niks mis met hun updating, Zo niet heb je misschien zelf wat gedaan wat dit tot gevolg heeft.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_500733

Ik heb even ee testforum gemaakt en die werkte ook niet. (imiddels alweer verwijderd)

En de mysql is versie 4.11 ofzo.

Ik heb even een video tut bekeken. En je moet scripts hosted on the server or the php my admin software gebruiken om hem te laten connecten. Hoe doe ik dat dan weer?

Bewerkt: door Planlos Ultra

Geplaatst:
comment_501080
Ik heb even ee testforum gemaakt en die werkte ook niet. (imiddels alweer verwijderd)

En de mysql is versie 4.11 ofzo.

Ik heb even een video tut bekeken. En je moet scripts hosted on the server or the php my admin software gebruiken om hem te laten connecten. Hoe doe ik dat dan weer?

Je kan even een simpel bestand maken met daarin:

<?php
mysql_connect("localhost", "user", "pass") or die ("Connectie is mislukt");
?>

Als je op het scherm ziet staan connectie is mislukt dan is er een fout met de host en is het best dat je de host contacteert. Je moet wel nog localhost veranderen in de server (meestal is dit loclahost) user in de usernaam van MySQL en pass in de pass van MySQL.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.