Geplaatst: 2 november 200420 jaren comment_42845 In San Fierro moet je die missie doen van CJ (de 2e) waarin je een auto in een garage moet stelen en terugbrengen met wiet erin en dan iemand neppen Maar daarna kan je voor valet spelen bij dat hotel...lijkt me wel kick Dus er stond dat dat uniform is toegevoegd aan mn klerenkast... maar waar kan ik mn klerenkast in San Fierro vinden? :S Alvast bedankt
Geplaatst: 2 november 200420 jaren comment_42859 hij komt in je safe house als je die nog nie hebt in san fierro moet je er eerst ff 1 kopen
Geplaatst: 2 november 200420 jaren Auteur comment_42876 Bij specials? :S Maakt het niks uit welke gebouw je koopt? Al die huisjes icoontjes kunnen?
Geplaatst: 2 november 200420 jaren comment_42877 Bij specials? :SMaakt het niks uit welke gebouw je koopt? Al die huisjes icoontjes kunnen? ja maakt niks uit, en dan naar binne lopen en dan in je huis zoeken voor nog een geel pijltje dan kom je in je garderobe Bewerkt: 2 november 200420 jaren door CJ-SA
Geplaatst: 3 november 200420 jaren comment_43400 jah sorry ik weet niet hoe dat komt , is echt wel iri
In San Fierro moet je die missie doen van CJ (de 2e) waarin je een auto in een garage moet stelen en terugbrengen met wiet erin en dan iemand neppen
Maar daarna kan je voor valet spelen bij dat hotel...lijkt me wel kick
Dus er stond dat dat uniform is toegevoegd aan mn klerenkast... maar waar kan ik mn klerenkast in San Fierro vinden? :S
Alvast bedankt