Jump to content
Geplaatst:
comment_500958

22 September komt Just Cause op de markt voor de Ps2, Pc, Xbox en Xbox 360.

In Just Cause neem je de rol op van CSI agent Roco Rodriquez en het is jouw missie om het corrupte regime uit de weg te ruimen. Voer de Guerrilla bevrijdingsstrijders aan, verbroeder met de drugsmaffia, roep de lagere standen op tot opstand en speel de verschillende politieke partijen tegen elkaar uit om je natie naar de vrijheid te lijden. Er is ook een Demo Beschikbaar hier de officele site: Just Cause Website

Ik ben zekker van plan om dit spel te gaan kopen vooral om de groote vrijheid en de volle actie :D Alleen is de besturing wat matig maar daar valt aan te wennen :Y Wat is jullie mening over dit spel?

• Reacties 212
  • Bezichtigingen 19.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_516159

Net ff de demo gespeeld en de eerste 2 marks neergehaald. Echt een prachtige game met mooie graphics. Weet iemand wat er gebeurt als je 4/4 marks hebt gehaald? Is het dan gewoon freeroam?

Geplaatst:
comment_516188
Net ff de demo gespeeld en de eerste 2 marks neergehaald. Echt een prachtige game met mooie graphics. Weet iemand wat er gebeurt als je 4/4 marks hebt gehaald? Is het dan gewoon freeroam?

Meestal heb je geen tijd meer om rond te lopen. Je moet de 4 marks 'uitschakelen' voor de zon ondergaat. Als je daarin slaagt is het bijna donker, dus helaas. Maar als je meer freeroam wilt, voltooi dan de eerste mark en rij/loop/schiet daarna gewoon vrij rond. Ik rij meestal naar zo'n stadje dan, wat mensjes neerknallen/-rijden en vechten met de politie :puh:.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_516286

Ik heb een keer alle marks gedood door ze plat te rijden :puh: daarna moest ik ergens naartoe op eens kwamen er heel veel van die soldaatjes die ik moest doden ik was toen een beetje lomp bezig dus was dood gegaan, je kan dus als je 4/4 marks heb gedood nog verder alleen heb dat niet meer geprobeert. Heb hem namelijk gekocht voor de ps2 :)

Bewerkt: door gammie

Geplaatst:
comment_516788
in die demo kun je toch niet alle marks doodrijden hoor :puh: De 4de zit in een heli dus dat gaat moeilijk

Mij is het wel gelukt hoor, na veel proberen. Mij helikopter werd voortdurend aan gort geschoten, of 'marked guy' ontsnapte in zijn eigen helikopter.

Bewerkt: door VforV

Geplaatst:
comment_517368

in die demo kun je toch niet alle marks doodrijden hoor :puh: De 4de zit in een heli dus dat gaat moeilijk

Mij is het wel gelukt hoor, na veel proberen. Mij helikopter werd voortdurend aan gort geschoten, of 'marked guy' ontsnapte in zijn eigen helikopter.

Ja doodMAKEN :puh: maar niet doodrijden. iemand in een heli die ook nog in de lucht vliegt doodrijden gaat moeilijk lijkt mij :puh:

Geplaatst:
comment_518138
Bij mij zit die 3de in een heli bovenop die raffinaderij :)

Juist. Ik dacht dat dit de vierde was, maar de vierde zit in een boot. Ik ben er nog niet in geslaagd om die te vermoorden dus heb ik de demo toch nog niet uitgespeeld. :sst:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_518260
ik weet niet of dit ook bij jullie is, maar bij mij is er over het beeld een soort vaagte. van boven met allemaal kleurtje en vanonder een witte balk.

Nee dat hoort niet zo te zijn :N Waarschijnlijk kan je video kaart hem niet goed genoeg aan..

Geplaatst:
comment_518323

Ik heb het spel ook maar even gekocht, en het is echt een mooi spel, het is echt de sfeer van Far Cry.

Je kunt heel veel dingen, het is gewoon een soort GTA met een sfeer van Far Cry.

Echt de moeite waard om hem te kopen :Y

Geplaatst:
comment_518406

Dit is dus echt geen game voor mij, ik hou niet zo van dat overdreven gedoe van: "Ojee, ik spring uit een vliegtuig met een parachute, net als ik eruit ben ontploffen 50 vliegtuigen achter me, maar ik val veilig op de grond en blijf heel bescheiden en doe alsof er niks gebeurd is'. Alleen het Free-Roamen lijkt me dan nog wel relaxx, maar als ik de game alleen daarvoor moet kopen zeg ik: nee.

Bewerkt: door robertpsv

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.