Geplaatst: 1 september 200618 jaren comment_501202 hello, ik heb ff een vraag. ik zou graag wat met de skimmer willen klooien zodat hij kan landen op een gewone landingsbaan dus o.a. wielen geven. maar wie weet hoe je daaraan begint.
Geplaatst: 1 september 200618 jaren comment_501212 aan voertuigen modelen is ongeveer het moeilijkste moddelen wat je kan doen in SA. Begin dus eerst met tutorials van iets simpels, een gebouwtje ofzo in 3ds max en begin daarna pas aan moeilijkere dingen Bewerkt: 1 september 200618 jaren door Dikbuik
Geplaatst: 1 september 200618 jaren comment_501232 aan voertuigen modelen is ongeveer het moeilijkste moddelen wat je kan doen in SA. Begin dus eerst met tutorials van iets simpels, een gebouwtje ofzo in 3ds max en begin daarna pas aan moeilijkere dingen Misschien heeft ie het over Vice City?
Geplaatst: 1 september 200618 jaren Auteur comment_501243 aan voertuigen modelen is ongeveer het moeilijkste moddelen wat je kan doen in SA. Begin dus eerst met tutorials van iets simpels, een gebouwtje ofzo in 3ds max en begin daarna pas aan moeilijkere dingen Misschien heeft ie het over Vice City? idd vice city maar je hebt gelijk. zou wel vet zijn dat er een boeing kon landen op airport international
hello, ik heb ff een vraag. ik zou graag wat met de skimmer willen klooien zodat hij kan landen op een gewone landingsbaan
dus o.a. wielen geven. maar wie weet hoe je daaraan begint.