Ik zat zo te denken.GTA 1 was met een knipoog naar de VS gemaakt.En de 3 steden moesten New York City,Miami en San Francisco voorstellen.Zelfde met GTA Londen.. wederom een knipoog maar wel met de echte stadsnaam etc. erin.
GTA 2 was daarintegen een stad die ze uit het bolle kopje hadden verzonnen.
GTA 3 >> Liberty City weer hetzelfe net als Vice City en San Andreas.
Iedereen zegt nu dat er een grote kans is voor een GTA IV met Londen als hoofdrol.Andere weer een speelveld dat Europa moet voorstellen.
Maar waarom zou het niet net zo goed een verzonne stad/gebied kunnen zijn?Die kans is toch wel reeël denk ik zo.
Tenslotte heeft het toch heel wat voordelen en de nadelen kan ik me zo niet voorstellen.
Daarbij kan je jou fantasie als producer de vrije loop laten nemen.
Of zou dat een gedachte zijn die te ver van jullie afstaat als gamers?
Ik zat zo te denken.GTA 1 was met een knipoog naar de VS gemaakt.En de 3 steden moesten New York City,Miami en San Francisco voorstellen.Zelfde met GTA Londen.. wederom een knipoog maar wel met de echte stadsnaam etc. erin.
GTA 2 was daarintegen een stad die ze uit het bolle kopje hadden verzonnen.
GTA 3 >> Liberty City weer hetzelfe net als Vice City en San Andreas.
Iedereen zegt nu dat er een grote kans is voor een GTA IV met Londen als hoofdrol.Andere weer een speelveld dat Europa moet voorstellen.
Maar waarom zou het niet net zo goed een verzonne stad/gebied kunnen zijn?Die kans is toch wel reeël denk ik zo.
Tenslotte heeft het toch heel wat voordelen en de nadelen kan ik me zo niet voorstellen.
Daarbij kan je jou fantasie als producer de vrije loop laten nemen.
Of zou dat een gedachte zijn die te ver van jullie afstaat als gamers?