Geplaatst: 3 september 200618 jaren comment_502196 Ik zoek mensen die mee willen helpen om een paar peds en gangs uit SA te veranderen. Wil je meehelpen?Laat dan even een berichtje achter. JelleVD Leden: -JelleVD
Geplaatst: 13 juli 200717 jaren comment_732046 als ik het kon hielp ik HEEL graag mee als iemand mij kan tutorliale xD
Geplaatst: 13 juli 200717 jaren comment_732053 Ik kan je wel helpen. Ik kan zorgen dat je Homies nooit doodgaan, onsterflijk. Ik kan ook ervoor zorgen dat de agenten heeeeeeeeelllll snel doodgaan.
Geplaatst: 14 juli 200717 jaren comment_732673 Ik wil ook wel helpen, Ik kan zorgen dat een Gang met de Politie samenwerkt en wat GTA XP al zei: Ik kan ze onsterfelijk maken! Van J.V Edit: Ik kan de textures ook nog misschien aanpassen. En Tom, ik ben geen Pipo!!! Bewerkt: 14 juli 200717 jaren door Johannes47
Geplaatst: 14 juli 200717 jaren comment_732737 Ik wil ook wel helpen, ik kan hetzelfde als de 2 pipo's hierboven en ik kan aanpassen welke auto's de peds gebruiken + helpen met models maken of zoeken en als laatste kan ik ook aanpassen hoe ze lopen : Als een omatje of dronken ... Tom En Burn dat is SPAM >>> Door Wazuup: Dat is niet aan jou om te bepalen.<<<
Ik zoek mensen die mee willen helpen om een paar peds en gangs uit SA te veranderen.
Wil je meehelpen?Laat dan even een berichtje achter.
JelleVD
Leden:
-JelleVD