Geplaatst: 3 september 200618 jaren comment_502378 Heey Ik probeer er achter te komen waar je ( Legaal ) Project IGI kan downloaden. Ik heb overal geken maar zonder suc-6 . Kan iemand me helpen ? Greetz. Rems GTA ps: Ik heb een windows 98 Hp Ultra VGa 1280
Geplaatst: 30 september 200618 jaren comment_515078 Die kan je nergens downloaden, ik heb hem op cd, kopen?
Geplaatst: 4 januari 200718 jaren comment_576897 Die kan je nergens downloaden, ik heb hem op cd, kopen? Ik wil hem wel kopen, €5,00 incl. verzendkosten? Waar woon je trouwens? Ik in Kampen, als het dichtbij is, wil ik hem ook wel komen ophalen! Wil je, als je hem nog hebt, even een mailtje sturen naar [e-mail]? Alvast bedankt! Wilmer >>> Door Jowx: Voor je eigen veiligheid is het niet toegestaan om je e-mailadres op het forum te posten, je weet nooit of iemand er kwade bedoelingen mee heeft. Om e-mailadressen door te geven aan andere leden kan je ze contacteren via de PB functie.<<<
Geplaatst: 10 januari 200718 jaren comment_582619 Dat moet je niet doen joh... koop IGI 2 voor 10 euro bij bol.com en dan heb je hem binnen 3-4 werkdagen in huis. en hij is gloedje nieuw BOL .COM IgI 1 Hebben ze ook trouwens maar die kost ook 10 euro maar dan duurt het 3-4 werkweken.
Heey
Ik probeer er achter te komen waar je ( Legaal ) Project IGI kan downloaden.
Ik heb overal geken maar zonder suc-6 .
Kan iemand me helpen ?
Greetz. Rems GTA
ps: Ik heb een windows 98 Hp Ultra VGa 1280