Geplaatst: 3 november 200420 jaren comment_43097 de missie waar je vlugt voor de russen op de bike. als ik in die droge rivier rijdt, explodeert mijn bike altijd . na dat de truck zijn cars dumpt. hoe speel je die uit ? alle achtervolgende bikes kan ik uitschakeleen( das nu ni moeilijk ) maar die truck en die cars. moet ge ie ook stuk schieten ? :unsure:
Geplaatst: 3 november 200420 jaren comment_43098 Daar blijf ik ook haken kweet niet je moet gewoon zo snel mogelijk alles aan gort schieten
Geplaatst: 3 november 200420 jaren comment_43099 Je moet je alleen op de motoeren focussen, die auto's zijn niet belangrijk en big smoke ontwijkt ze met rijden. Nadat je dit gehad hebt spring je over de vrachtwagen heen, dan moet je je omdraaien en het hek van het riool VOOR de motor kapot schieten. In het riool weer omdraaien en motor schieten (of de barrels die exploderen) EDIT: er loopt al een thread over click Bewerkt: 3 november 200420 jaren door BrokenTable
Geplaatst: 3 november 200420 jaren Auteur comment_43102 heb ze net uitgespeeld gewoon bikes schieten van truck nix aantrekken eens in de tunnel op een paar vaten knallen, dan zijn er ook al wa bikes minder was eigelijk izzy ma ge moet oeffen om van op bike te schieten
de missie waar je vlugt voor de russen op de bike. als ik in die droge rivier rijdt, explodeert mijn bike altijd . na dat de truck zijn cars dumpt.
hoe speel je die uit ?
alle achtervolgende bikes kan ik uitschakeleen( das nu ni moeilijk
) maar die truck en die cars. moet ge ie ook stuk schieten ? :unsure: