September 6, 200619 yr Ja, als het goed is kunnen er in de coach of in de bus een stuk of zeven man. Maar ik weet het niet meer zeker, ik zal het even voor je na checken. EDIT: Ja, ik heb het even getest en er kunnen in de coach & in de bus best veel mensen. Ik heb het met 6 homies geprobeerd, en die pasten er allemaal in, maar volgens mij passen d'r ook best 7 homies in. En om het je te bewijzen heb ik ook even 2 filmpjes voor je gemaakt. Één filmpje van de coach, en één filmpje van de bus. Filmpje Bus: Klik. Filmpje Coach: Klik. Het is misschien handig voor je om te weten waar je de Coach & de Bus kunt vinden. De Bus heeft geen vaste vindplaatsen, helaas. Ik weet ook eerlijk gezegd niet waar hij rondrijdt. De Coach heeft wel vaste vindplaatsen, namelijk deze: Klik. Groeten BaasBart Edited September 6, 200619 yr by BaasB
September 7, 200619 yr Waar heb je de jouwe dan weg waarmee je in het filmpje rijdt?????? P.S. ik zeg dit zonder dat ik het filmpie heb gezien......... hij doet het niet grrrrrrr
September 7, 200619 yr Je kan de Coach (bus) op 2 plekken vinden. Zie hier: - http://nl.wikigta.org/index.php/Coach_loka..._San_Andreas%29
September 7, 200619 yr Author kan je van een camper waar maar vier zitplaatsen zijn bewerken tot een camper met 5 of 6 zitplaatsen?
bestaat er een auto waar 5 of 6 man in kan? - ja?- welke?