Geplaatst: 7 september 200618 jaren comment_504011 ik heb een straljager plaatje nodig van san andreas in deze houding op daglicht gelieve ook zo dichtbij als het kan dus over het hele scherm de straaljager, op google kon ik niks vinden wat ik wou of de plaatjes waren te klijn de achtergrond bij het vliegveld van SF en dat je dan achterin zeg maar zo ziet: deze achtergrond dus bij gta dan gewoon de zee als achtergrond alvast bedankt, dus hoef ik dat niet meer te zeggen als je er een geplaatst hebt gr. gta fan man P.S. ik zou het niet weten of ik die hier moest plaatsen anders verplaats je hem maar en stuur me dan een PM naar waar >>> Door RonaldVC: Onderwerp verplaatst naar Graphics Aanvraag, tevens topictitel aangepast..<<< Bewerkt: 9 september 200618 jaren door gta fan man
ik heb een straljager plaatje nodig van san andreas in deze houding op daglicht gelieve
ook zo dichtbij als het kan dus over het hele scherm de straaljager, op google kon ik niks vinden wat ik wou of de plaatjes waren te klijn
de achtergrond bij het vliegveld van SF en dat je dan achterin zeg maar zo ziet:
deze achtergrond dus
bij gta dan gewoon de zee als achtergrond
alvast bedankt, dus hoef ik dat niet meer te zeggen als je er een geplaatst hebt
gr. gta fan man
P.S. ik zou het niet weten of ik die hier moest plaatsen anders verplaats je hem maar en stuur me dan een PM naar waar
>>> Door RonaldVC: Onderwerp verplaatst naar Graphics Aanvraag, tevens topictitel aangepast..<<<
Bewerkt: door gta fan man