Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_504147

Het is inderdaad nogal moeilijk te zien, maar zover ik zie vind ik het nogal als een Speeder overkomen. Ik zat eerst ook te denken aan een rots in het water, maar aangezien deze rots anders zou 'drijven', klopt er niet veel van. (Of het zou een ijsrots moeten zijn... Maar dat is in het zonnige Vice City al helemaal uitgesloten. :puh:) Bovendien heeft het ook niet echt de vorm van een rots. Een Hovercraft (in GTA: Vortex) is het volgens mij al helemaal niet, en voor een duikboot is het te klein. Ik blijf toch bij mijn keuze de Speeder.

Geplaatst:
comment_504190
Het is inderdaad nogal moeilijk te zien, maar zover ik zie vind ik het nogal als een Speeder overkomen. Ik zat eerst ook te denken aan een rots in het water, maar aangezien deze rots anders zou 'drijven', klopt er niet veel van. (Of het zou een ijsrots moeten zijn... Maar dat is in het zonnige Vice City al helemaal uitgesloten. :puh:) Bovendien heeft het ook niet echt de vorm van een rots. Een Hovercraft (in GTA: Vortex) is het volgens mij al helemaal niet, en voor een duikboot is het te klein. Ik blijf toch bij mijn keuze de Speeder.

ik sluit me aan bij jou.

maar het plaatje is ook wel vaag

Geplaatst:
comment_504216

Het is wel erg vaag. Zelf dacht ik dat het een Dingy (of hoe schrijf je het) was, maar aangezien er geen bestuurder/kapitein was, twijfel ik wat. Maar ik denk meer dat het een jetski is ofzo?

Geplaatst:
comment_504222

Ik denk zelf zoals het eerste vermoeden dat men vertelde een speeder.

Maar als je dichterbij komt kan het mischien ook wel een jetski wezen.

Of een bootje wat zink of is geonken maarja.

Het ziet er vaag uit.

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_776818

ik zag meteen dat het geen rots was ik denk ook aan de speeder

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.