Geplaatst: 8 september 200618 jaren comment_504632 Kan iemand dit vertalen? Alvast heel erg bedankt!!!! (beloning: plaatsje in respectlist )
Geplaatst: 8 september 200618 jaren comment_504636 Ja, dat wil ik wel voor je doen . Ik edit mijn post als ik klaar ben . Regel 1: c - dis - g - gis - c - gis - g - gis - g - gis - g - fis - g - c - dis - g - gis - c - gis Regel 2: g - gis - g - gis - g - fis - g - c - dis - g - gis - c - gis - g - gis - g - gis - g - fis - g Regel 3: c - dis - g - gis - c - gis - g - gis - g - gis - g - fis - g - c - dis - g - gis - c - gis Regel 4: g - gis - g - gis - g - fis - g - c - dis - g - gis - c - gis - g - gis - g - gis - g - fis - g Regel 5: c - dis - g - gis - c - gis - g - gis - g - gis - g - fis - g - c - dis - g - gis - c - gis Regel 6: g - gis - g - gis - g - fis - g - c - dis - g - gis - c - gis - g - gis - g - gis - g - fis - g Regel 7: c - dis - g - gis - c - gis - g - gis - g - gis - g - fis - g - c - dis - g - gis - c - gis Regel 8: g - gis - g - gis - g - fis - g - c - dis - g - gis - c - gis - g - gis - g - gis - g - fis - g Regel 9: c - dis - g - gis - c - gis - g - gis - g - gis - g - fis - g - c - dis - g gis - c - gis Regel 10: g - gis - g - gis - g - fis - g - c - dis - g - gis - c - gis - g - gis - g - gis - g - fis - g Note: In regel 3 en 4 zit een fout in je plaatje. Het is daar namelijk geen volledige notenbalk. Er mist een lijntje. Maar aangezien ik niets anders zie als g-c-fis-gis-dis, heb ik het zo goed mogelijk gemaakt. Ik kon ook wel iets afleiden van de plaats, maar ik kan het fout hebben. Ik weet niet wat je ermee wilt doen, en ofdat je een instrument bespeeld. Ikzelf speel piano, en dit is een erg makkelijk liedje als ik het zo bekijk . Veel succes ermee! Bewerkt: 8 september 200618 jaren door Dutchy3010
Geplaatst: 8 september 200618 jaren Auteur comment_504638 Bedankt!!! ---- Hier is mijn nieuwste beat: DJ-TQM - The real slim shady http://rapidshare.de/files/32473527/DJ-TQM...Re-mix.mp3.html Heeft iemand rates? bedankt! Bewerkt: 9 september 200618 jaren door DJ-TQM
Geplaatst: 9 september 200618 jaren comment_504944 Lekker gedaan TQM! Kan je misschien zijn stem er op zetten? En dat op het laatste, die scherpe tonen zou ik vervangen door iets anders, maar het is zeker mmoi Ik geef je een 7.5/10
Geplaatst: 9 september 200618 jaren Auteur comment_504946 Ik heb geprobeerd de muziek eruit te halen, maar dit is niet gelukt, binnenkort kom ik misschien ook met "Whithout me"
Geplaatst: 9 september 200618 jaren comment_505158 Is dit geen warez en/of auteursrechten schenden? No offence maar ik heb hem meteen afgezet,het lijkt wel een ringtone
Geplaatst: 9 september 200618 jaren comment_505197 In 't begin is het wel aardig, maar de 2e loop wordt het meer van hetzelfde, ofwel wat saai. 6 voor de moeite
Geplaatst: 11 september 200618 jaren Auteur comment_506344 Is dit geen warez en/of auteursrechten schenden?No offence maar ik heb hem meteen afgezet,het lijkt wel een ringtone Als jij piano speelt dan heet het ook geen "auteursrechten blablabal schen.blablabla"
Geplaatst: 1 oktober 200618 jaren comment_515307 Ik kan hem niet downloaden.. Hij is verwijderd geeft die aan.. Ik wilde hem wel is horen!!
Kan iemand dit vertalen?
Alvast heel erg bedankt!!!!
(beloning: plaatsje in respectlist
)