Jump to content

--> Verborgen voertuigen! <--

Geplaatst:
comment_43161

Kheb hier ff een paar plaatsen van voertuigen die je niet zomaar op straat (of in de lucht) ziet:

Quad: Hilltop farms, boven in éen van de schuren.

techniek: spring en hang aan de 2 verdieping van zown schuur.

bestickerde Racemotor: East beach in eerste level, zoek daar naar een grote verdieping-parkeergarage. 2 verdieping en laatste verdieping

Jet vliegtuig & dodo: Ga naar het vliegveld in level 1,... hoe kom je erin? via auto over de lagere soort muren springen. links van het vliegveld staat de jet en aan de noordkant staat de dodo.

Weet jij er nog 1? of weet je niet waar je een bepaald iets niet kan vinden?

Post dan maar raak :D;)

• Reacties 65
  • Bezichtigingen 6.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_49216

Dit heb ik net nog op een andere thread geschreven, maar ik vond het toch wel de moeite om hier nog eens te schrijven. :D Ik Heb Toevallig Een Kart Gevonden. ( jeweetwel, zo'n klein autootje voor 1 persoon) Hij staat in El guebrados in een gebouw.

Autodiefje.

Geplaatst:
comment_49413
* pakt het doosje van het spel en pakt de map*

Ik zie geen EL guebrados

Heb je wel echt de map gepakt? :-)

Ten noord-westen van de Sherman Dam.

Geplaatst:
comment_49629
lol some people :puh: overigens staat de kart ook op het einde bij madd dogs huis :)

Nou waar dan?

ik zie nix evenmin de vortex op de plaatsen.

En kan je de kart al krijgen in principe op het begin van het spel?

Geplaatst:
comment_49698

ergens bij de bergen in san fierro zie je een kronkelige sandweggetje en dan boven aan zown klein vierkantje (op je kaart) en daar staat dan een klein boederijtje en daar is een 1e of 2e wereld oorlog vliegtuigje.

ik weet niet of dit eerder was verteld maar ik heb geen zin om dat te leze

Geplaatst:
comment_49700
weet iemand of je ook in die bak kan rijden die je vriendin bij 't 1ste lvl voor de deur heeft staan???

Je krijgt de sleutels van Denise als je 100% progress hebt, je kan dan instappen ALS ze thuis is. FF flink :puh: dus... :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.