Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

vetste-auto / motor verkiezing

Hey iedereen,

nu bijna iedereen hier gta san andreas heeft en de meeste het spel al hebben verkend, althans ik :rolleyes:

Wat is de vetste auto van gta san andreas? :blink: :lol:

Wat is de Vetste auto van gta SA? 26 members have voted

  1. 1. Wat is de Vetste auto van gta SA?

    • Auto : Club
      14%
      3
    • auto : Super GT
      23%
      5
    • auto : banshee
      9%
      2
    • auto : cheetah
      4%
      1
    • auto : Quadbike
      14%
      3
    • auto : Monstertruck
      9%
      2
    • auto : The "hippie" Camper
      9%
      2
    • motor : Freeway
      0%
      0
    • motor : Sanchez
      0%
      0
    • Extra : hovercraft
      14%
      3

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

waar ken je hovercraft vinden? :huh:

maarja ik heb op super gt gestemd die vind ik er wel het gaafst uitzien

ja, waar kun je die hovercraft vinden, ze zeiden bij byside marina,op het stradje, maar daar vind ik hem niet

  • Author
ja, waar kun je die hovercraft vinden, ze zeiden bij byside marina,op het stradje, maar daar vind ik hem niet

Red country, the panopican of hoe ndat ook heet.

kijk daar maar es goed ;)

Ik zie dat je maar uit 7 auto's kan kiezen, maar volgens mij zijn er wel wat meer auto's in SA... <_<

Die hippie camper ( Camper )..

Want die hebben wij ook ! :D

er staan ook maar 2 motors bij terwijl er nog 2 andere zijn..namelijk de bf-400 en de pgr-900

Ligt die hovercraft in het water of op het land ?????? enleg ff uit waar precies

er staan ook maar 2 motors bij terwijl er nog 2 andere zijn..namelijk de bf-400 en de pgr-900

Vergeet de PCJ600 niet, die ook al in VC zat..

Kheb btw op die hippiecampe gevotem, ik vind em zooo vet =P, alleen jammer dak em ni heb :(

ik ga voor de hovercraft B)

Raar topic.

Je hebt maar een aantal keuze's, dus niet iedereen kan op zijn favoriete kiezen ...

  • Author
Raar topic.

Je hebt maar een aantal keuze's, dus niet iedereen kan op zijn favoriete kiezen ...

ja kweet se7en,...

maar tis zo je kan ten eerste nooit alle auto's in zo'n poll proppen. en om een vrije keuze te laten maken schiet je ook nie mee op want ik heb gewoon er een paar uit gepikt en je kan er op stemmen,.. daar gaat het om.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.