Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ps2 Toetsenbord

Beste leden,

Ik zit eraan te denken om een Ps2 Toetsenbord aan te schaffen omdat het me handig lijkt online te kunnen chatten, hebben jullie enig idee hoe duur zo'n toetsenbord is en of hij het echt waard is? :clown:

Alvast Bedankt :)

Featured Replies

Volgens mij is een ps2 toetsenbord een gewone usb toetsenbord, dus prijzen kunnen enorm verschillen. Hier heb je goede merken, voor een toch wel leuk prijsje. :)

Volgens mij is een ps2 toetsenbord een gewone usb toetsenbord, dus prijzen kunnen enorm verschillen. Hier heb je goede merken, voor een toch wel leuk prijsje. :)

Ja, dit klopt je moet de USB stekker in je ps2 steken :Y Ikzelf ben niet van plan om er een aan te schaffen, want ik speel niet zoveel online en het gaat me vooral om een spelletje spelen. Ik chat wel graag, maar ik zit gewoon niet zoveel online. Als ik wil chatten ga ik op internet een leuke chatbox zoeken, of fora zoals dit forum. ;) Dus mijn mening is dat het geld verspilling is. Zoek gewoon een chatbox!

Edited by ArticLight

Als je veel online speelt is het zeker geen geldverspilling, integendeel. Je kan er zelfs hele dure draadloze koop, maar da's er dan wat over.

Voor 30 euro geloof ik heb je er al goede. :)

Ik heb ereen.

Hij is aardig handig voor codes in armax, online gamen is hij ook handig.

Maar als je bezig bent met gamen ligt hij toch echt in de weg. daarom gebruik ik hem niet meer.

• Author

Oke Bedankt 30 euro heb ik er wel voor over, en ik speel vaak online dus anders is het zo'n gedoe met je controller... :clown: