Geplaatst: 10 september 200618 jaren comment_506018 ik heb een vraag. weet er iemand of er een formule 1 mod bestaat? dus voor een formule 1 auto in het spel te krijgen. en zoja waar download je die? ik heb namelijk een racebaan gedownload en ik wil er auto's op modden alvast bedankt cekeu
Geplaatst: 11 september 200618 jaren comment_506074 ja er zijn wel een paar voor de GTA SA oa Renault R28 enz.. te vinden op gta-worldmods.de
Geplaatst: 11 september 200618 jaren comment_506123 ik heb een vraag. weet er iemand of er een formule 1 mod bestaat? dus voor een formule 1 auto in het spel te krijgen. en zoja waar download je die? ik heb namelijk een racebaan gedownload en ik wil er auto's op modden alvast bedankt cekeu Ik ben laatsts nog een paar mooie F1 auto's tegen gekomen op internet. Je kan ze denk ik haast overal wel downloaden, maar die ik heb gevonden zien er wel goed uit. Op >deze< site staan 4 stuks, waaronder de standaard Ferrari, die er overigens best goed uitziet. Verder kun je ook op Google rondzoeken, daar zal vast en zeker wel wat staan! De instalatie kun je trouwens het beste doen met de San Andreas Mod Installer, mits je die nog niet gebruikt. Zo ziet je niet te klooien met bestandjes ui de IMG, maar zal de Mod Installer ze gewoon voor je instaleren, scheelt wat werk en tijd.
Geplaatst: 16 september 200618 jaren Auteur comment_508352 oke bedankt voor julie hulp EDIT: ik heb het wel over vice city he Bewerkt: 16 september 200618 jaren door cekeu
Geplaatst: 16 september 200618 jaren comment_508361 Hier: Klik hier dan eens,Deze zijn voor Vice City! Graag gedaan hoor
Geplaatst: 16 september 200618 jaren comment_508393 Ik ben blij dat het je is gelukt.Veel gameplezier.
ik heb een vraag. weet er iemand of er een formule 1 mod bestaat? dus voor een formule 1 auto in het spel te krijgen. en zoja waar download je die? ik heb namelijk een racebaan gedownload en ik wil er auto's op modden
alvast bedankt