Geplaatst: 11 september 200618 jaren comment_506507 Welkom bij de "Muziek quiz" Hier wat uitleg: Het is het zelde concept als alle andere quizen.Ieland raadt het juista antwood die stelt de vraag. Als je het lieje niet weet,zeg dan niet dit : Goh komt be bekend voor,ik zeg m zo! en dan nooit meer je gezicht hier vertonen. Als je het antwoordt weet op de vraag:Proficiat post hem dan hier. Je mag gebruik maken van plaatjes,maar,behoud de grote aan de maximale waarden. Regels. -Het is strikt verboden om te spammen. -Antwoord ABN en niet met ruige talen. -Maximum 3 post's per dag. hou je hieraan a.u.b. Let the game begin! Hoe heet de "laatst live album" CD van Iron Maiden? Bewerkt: 11 september 200618 jaren door ICE BANANA
Geplaatst: 14 september 200618 jaren comment_507736 Het spijt me dat ik geen fan ben van Jantje, maar wel graag wil meedoen met deze quiz. En voor zover ik heb gezien staat er nergens iets over "niet googlen".Volgende vraag: Hoe heet het album die deze voorkant had. Staat wel een hint daar ergens. Enema Of The State?
Geplaatst: 19 september 200618 jaren Auteur comment_509920 Op toestemming van Mania mag ik de volgende vraag lanceren: Hoe heet de bandmascotee van Iron Maiden?
Geplaatst: 19 september 200618 jaren Auteur comment_510302 Cor·rect (bn.) 1 zonder fouten => juist; <=> incorrect 2 moreel of maatschappelijk onberispelijk => gepast; <=> incorrect (vandaele woordenboek online )[/font]
Welkom bij de "Muziek quiz"
Hier wat uitleg:
Het is het zelde concept als alle andere quizen.Ieland raadt het juista antwood die stelt de vraag.
Als je het lieje niet weet,zeg dan niet dit :
en dan nooit meer je gezicht hier vertonen.
Als je het antwoordt weet op de vraag:Proficiat post hem dan hier.
Je mag gebruik maken van plaatjes,maar,behoud de grote aan de maximale waarden.
Regels.
-Het is strikt verboden om te spammen.
-Antwoord ABN en niet met ruige talen.
-Maximum 3 post's per dag. hou je hieraan a.u.b.
Let the game begin!
Hoe heet de "laatst live album" CD van Iron Maiden?
Bewerkt: door ICE BANANA