Geplaatst: 12 september 200618 jaren comment_506631 als ik in txd workshop een textuur decompress, en daarna weer compress dmv DXT geeft TXD Workshop een foutmelding: Exception EFOpenError in module dxt.dll at 0000B4A6 hoe kan ik dit oplossen, zodat ik gewoon mijn texturen weer kan compileren met DXT?
Geplaatst: 12 september 200618 jaren comment_506858 Dit had ik ook met een oudere versie van TXD Workshop. Na een recentere versie gedownload te hebben was het probleem bij mij verholpen. Download de nieuwste versie van TXD Workshop.
Geplaatst: 12 september 200618 jaren Auteur comment_506894 ik had al de meest recente versie van www.gtatools.com gedownload, en ik heb de link van jou geprobeerd... probleem is er nog steeds
Geplaatst: 20 oktober 200816 jaren comment_1144868 Ik heb hetzelfde probleem, en ik vroeg me af of je al een oplossing had. Zo ja, hoe?
Geplaatst: 20 oktober 200816 jaren comment_1144937 Waarschijnlijk zit er een fout in het BMP bestand als je wil compressen. Dit kan veroorzaakt worden door photoshop en verder onbekende (voor mij althans) reden. Probeer de textuur in te laden in Paint, en hem opnieuw op te slaan. Vriendelijke groeten, DaBeast
Geplaatst: 22 oktober 200816 jaren comment_1147644 als ik in txd workshop een textuur decompress, en daarna weer compress dmv DXT geeft TXD Workshop een foutmelding:Exception EFOpenError in module dxt.dll at 0000B4A6 hoe kan ik dit oplossen, zodat ik gewoon mijn texturen weer kan compileren met DXT?
Geplaatst: 22 oktober 200816 jaren comment_1147655 Ik denk dat je Vista hebt, die heb ik ook + hetzelfde probleem. Maar op de xp van m'n ouders kan het wel. Dus het ligt gewoon aan Vista (denk ik hoor). Dus probeer het eens op een xp (als je tenminste vista hebt), als je al xp hebt weet ik het niet meer.
als ik in txd workshop een textuur decompress, en daarna weer compress dmv DXT geeft TXD Workshop een foutmelding:
Exception EFOpenError in module dxt.dll at 0000B4A6
hoe kan ik dit oplossen, zodat ik gewoon mijn texturen weer kan compileren met DXT?