Geplaatst: 13 september 200618 jaren comment_507084 Ik heb de volgende warning wanneer ik san andreas op mijn laptop installeer: Feature GTA: San Andreas Game Data Compoment: Audio File: Z:\Data2.Cab Error: Gegevensfout (cyclische redundantieconterole) Wie kan me helpen?
Geplaatst: 13 september 200618 jaren comment_507085 Niemand vrees ik. Dat betekent kort door de bocht dat je DVD onherstelbaar is beschadigd. Meestal doet ie het nog goed genoeg om het spel te spelen, maar installeren kan dan niet meer. Ik heb hetzelfde probleem gehad en heb helaas een nieuwe DVD moeten aanschaffen . Je zou de DVD nog even kunnen schoonmaken en hopen dat het 1 keertje lukt het installatieproces te doorlopen. Maar persoonlijk vrees ik het ergste voor je.....
Geplaatst: 13 september 200618 jaren Auteur comment_507087 Niemand vrees ik. Dat betekent kort door de bocht dat je DVD onherstelbaar is beschadigd. Meestal doet ie het nog goed genoeg om het spel te spelen, maar installeren kan dan niet meer. Ik heb hetzelfde probleem gehad en heb helaas een nieuwe DVD moeten aanschaffen . Je zou de DVD nog even kunnen schoonmaken en hopen dat het 1 keertje lukt het installatieproces te doorlopen. Maar persoonlijk vrees ik het ergste voor je..... gelukkig Heb ik meerdere kopies gemaakt van san andreas, in het geval dit zou gebeuren. Ik zal eens goed blazen in de dvd-rom drive, en eens een andere dvd proberen. Bedankt GTA-Sheep
Geplaatst: 22 september 200618 jaren comment_511031 ehm........naar mijn weten heeft de dvd van GTA: SA een kopiebeveiliging hoor
Geplaatst: 24 oktober 200618 jaren Auteur comment_527389 ehm........naar mijn weten heeft de dvd van GTA: SA een kopiebeveiliging hoor Dan wel een slechte beveilging Zoals ik al eerder zij. Ik heb meerdere kopies van san andreas liggen.
Ik heb de volgende warning wanneer ik san andreas op mijn laptop installeer:
Feature GTA: San Andreas Game Data
Compoment: Audio
File: Z:\Data2.Cab
Error: Gegevensfout (cyclische redundantieconterole)
Wie kan me helpen?