Geplaatst: 13 september 200618 jaren comment_507146 Ik verveelde me dus heb ik een maar tutorial in elkaar gestoken van mijn miami vice sig. Ook omdat Merticus het vroeg.
Geplaatst: 16 september 200618 jaren comment_508489 Yip yip, Je hebt hem gemaakt.. Heb hem snel even doorkruist, en heb al zonder even te lezen prachtige tips.. Mijn outcome post ik straks wel eens.. Zou je me die c4's kunnen toesturen en die spatter.. Bewerkt: 16 september 200618 jaren door Merticus XVII
Geplaatst: 16 september 200618 jaren Auteur comment_508658 Yip yip, Je hebt hem gemaakt.. Heb hem snel even doorkruist, en heb al zonder even te lezen prachtige tips.. Mijn outcome post ik straks wel eens.. Zou je me die c4's kunnen toesturen en die spatter.. Bedankt. En hier is de link naar een rar bestand met de c4d's die ik gebruikt hebt. Ik wist niet meer welke effect render ik gebruikt heb, maar ik heb er één in gestoken die erop lijkt. http://rapidshare.de/files/33347060/C4D.rar
Ik verveelde me dus heb ik een maar tutorial in elkaar gestoken van mijn miami vice sig.
Ook omdat Merticus het vroeg.