Geplaatst: 13 september 200618 jaren comment_507276 Rechts bovenin op de Cover van GTA Vice City Stories staat een Biker. Die Biker die daar op staat. Zie je in GTA Vice City in de missie Alloy Wheels Of Steel. Je moet er zelfs tegen racen. Ik weet niet of dit al bekend is. Maar ik heb het nog nooit ergens gelezen of gezien op wikigta gtaforum of gtagames. Mvg. denkaanhenk.
Geplaatst: 13 september 200618 jaren comment_507281 Dat is allang bekend hoor. Bovendien moet je niet alleen tegen hem racen, je ziet hem ook regelmatig rondrijden door de stad. Het is namelijk een normale ped in Vice City. Hier even een screen waarop ik hem tegenkwam in de stad. Bewerkt: 13 september 200618 jaren door Bling
Geplaatst: 13 september 200618 jaren Auteur comment_507285 Oh dat wist ik niet. Ik kom alleen die dikke bikers tegen. Ik ben nog nooit deze tegen gekomen.
Geplaatst: 13 september 200618 jaren comment_507348 Ben ik ook al een paar keer tegengekomen, maar wist niet dat het deze was! Misschien is die een nieuw rolpersonage in Vice City Stories?
Geplaatst: 14 september 200618 jaren comment_507705 of ze laten gewoon zien dat de biker gang terugkomt, en een grotere rol speelt in gta. waarom ze dan een gewone biker laten zien weet ik niet. volgens mij kwam big mitch niet terug, dus konden ze die moeilijk op de cover zetten..
Rechts bovenin op de Cover van GTA Vice City Stories staat een Biker.
Die Biker die daar op staat.
Zie je in GTA Vice City in de missie Alloy Wheels Of Steel.
Je moet er zelfs tegen racen.
Ik weet niet of dit al bekend is.
Maar ik heb het nog nooit ergens gelezen of gezien op wikigta gtaforum of gtagames.
Mvg.
denkaanhenk.