Geplaatst: 13 september 200618 jaren comment_507292 Wat is het verschil tussen coll coll1 coll2 en coll3Is coll 2 bijvoorbeeld betere kwaliteit dan coll1? Mijn huizen op mijn eiland hebben een slechtte coll En is het mogelijk om meer objecten in een ipd/ide bestand te doen? Bewerkt: 14 september 200618 jaren door erterer0
Geplaatst: 14 september 200618 jaren comment_507698 Coll = Col 1 Col 1= 3\VC Col 2 = SA Col 3 = SA Versxhil weet ik niet maar voor 3\vc moet je gewoon 1 gebruiken en voor sa 3.
Geplaatst: 15 september 200618 jaren comment_507944 En is het mogelijk om meer objecten in een ipd/ide bestand te doen? Je bedoelt waarschijnlijk ipL/ide. Ja, je zet de IDE en IPL lijnen dan gewoon onder elkaar . Alleen: je kan max. 5 objecten toevoegen, anders loopt het spel vast . Download link: http://people.freenet.de/steve-m/mapcleaner.zip Voordeel: je hele map is nu kaal je kan alles bouwen wat je wilt. Nadeel: alles is weg dus je kan niet meer vrolijk rondrijden en mensen killen tot je nieuwe objecten hebt enzow... Succes, Grtz Puma.
Geplaatst: 15 september 200618 jaren comment_507967 Ja, je zet de IDE en IPL lijnen dan gewoon onder elkaar . Alleen: je kan max. 5 objecten toevoegen, anders loopt het spel vast . Fout ! Je kan zoveel objecten toevoegen als je wilt in een IPL of IDE. Zolang je maar niet extreem veel doet, maar dat lijkt me wel logisch. (Extreem veel is 5000 ofzo). Bradley H.
Geplaatst: 15 september 200618 jaren comment_508038 Ja, je zet de IDE en IPL lijnen dan gewoon onder elkaar . Alleen: je kan max. 5 objecten toevoegen, anders loopt het spel vast . Fout ! Je kan zoveel objecten toevoegen als je wilt in een IPL of IDE. Zolang je maar niet extreem veel doet, maar dat lijkt me wel logisch. (Extreem veel is 5000 ofzo). Bradley H. wtf iedereen zit dat tegen mij te zeggen!! maar hoe bedoelen jullie "het is teveel voor het spel" (zoiets dan)??? gta san andreas is zo gemaakt dat je maar 5 objecten kan toevegoegen en als je dan meer dan 5 objecten toe voegt ... dan cracht het spel dus jij zal waarschijnlijk meer als 5 objecten er in zette"n en gaat je spel crachen als je wilt dat je spel niet cracht dan moet je steve-m mapcleaner gebruiken dan is wel ales in gta sa heel de map gewoon zee maar dan kan je een super grote mod maken voorbeeldje dan he hoe zit het nou: kan ik nou wel of niet zoveel models als ik wil toevoegen of gaatie bij 5 models of meer :bonk: doen???
Geplaatst: 17 september 200618 jaren comment_509375 nou ik kon niet meer als 4 objecten bij de 5 de liep hij al vast toen kreeg ik dat verzenden en niet verzenden, en ik weet 100 % zeker dat ik het object er goed ingame zette want toen ik 1 object verwijderde en die andere er in zette deet die het wel, en zet ik weer die ene er in en dan weer een crash dus ik denk dat je niet meer als 4 of 5 kan en ooja map cleaner werkt bij mij ook niet dan crasht mijn spel als ik het gebruik Bewerkt: 17 september 200618 jaren door topdrop
Geplaatst: 17 september 200618 jaren comment_509391 @ Bradley en Puma, In een normale sa kun je max. 5 objecten toevoegen, reden: omdat het spel al vol zit met andere objecten ofwel de hele sa werleld. In een gestipste sa, bijv. een sa waar de map cleaner overeen is gedraait, kun je ongveer 18.000 objecten toevoegen. (dit zou jij moeten weten bradley, schaam je diep !). Ga dan geen 18.000 objecten in één ide doen en honderduizend miljoen objecten in één ipl maar maak meerdere.
Geplaatst: 18 september 200618 jaren comment_509441 @ Bradley en Puma,In een normale sa kun je max. 5 objecten toevoegen, reden: omdat het spel al vol zit met andere objecten ofwel de hele sa werleld. In een gestipste sa, bijv. een sa waar de map cleaner overeen is gedraait, kun je ongveer 18.000 objecten toevoegen. (dit zou jij moeten weten bradley, schaam je diep !). Ga dan geen 18.000 objecten in één ide doen en honderduizend miljoen objecten in één ipl maar maak meerdere. Dat wist ik zelf ook wel , ik ga er alleen standaard van uit dat SA gecleand is als je gaat modden. Want dan kun je ook higher poly objects ingame krijgen. De Engine van SA is precies gemaakt voor SA, daarom kunnen modders ook helemaal hun gang gaan (als hij leeg is ). Ik raad modders dus zowiezo standaard aan GTA te cleanen.
Geplaatst: 19 september 200618 jaren comment_510280 hmm ja ik wil en moet mijn sa gaan cleanen maar lukt mij nog niet de spel crasht steeds als ik clean kan iemand geen TUT maken over map cleaner ? dat zou heel fijn zijn
Geplaatst: 19 september 200618 jaren comment_510291 hmm ja ik wil en moet mijn sa gaan cleanen maar lukt mij nog niet de spel crasht steeds als ik clean kan iemand geen TUT maken over map cleaner ? dat zou heel fijn zijn Makkenlijker is GTi te instaleren , en daarna handmatig alles verwijderen. IPL´s & IDE´s,
Geplaatst: 20 september 200618 jaren comment_510615 Coll = Col 1Col 1= 3\VC Col 2 = SA Col 3 = SA Versxhil weet ik niet maar voor 3\vc moet je gewoon 1 gebruiken en voor sa 3. Nauwkeuriger: Col1 = 3/VC Col2 = SA op PS2 Col3 = SA op XBox/PC
Geplaatst: 20 september 200618 jaren comment_510684 hmm ja ik wil en moet mijn sa gaan cleanen maar lukt mij nog niet de spel crasht steeds als ik clean kan iemand geen TUT maken over map cleaner ? dat zou heel fijn zijn Makkenlijker is GTi te instaleren , en daarna handmatig alles verwijderen. IPL´s & IDE´s, ok en waar kan ik GTI vinden ?? om het te instaleren
Geplaatst: 21 september 200618 jaren comment_510713 Wat dacht je van www.GTAgames.nl ? of www.GTislands.com ?
Wat is het verschil tussen coll coll1 coll2 en coll3Is coll 2 bijvoorbeeld betere kwaliteit dan coll1?
Mijn huizen op mijn eiland hebben een slechtte coll
En is het mogelijk om meer objecten in een ipd/ide bestand te doen?
Bewerkt: door erterer0