Jump to content
Geplaatst:
comment_43341

Hey iedereen,

je hebt vast wel gezien dat er een aantal merkwaardige wapens in het spel zijn gestopt zoals

- een bosje bloemen

- een dildo

- een schep

enzovoort...

deze 3 zijn de wapens die ik heb gezien, heb jij andere gezien?

Post ze dan hier!

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_45219

k heb als wapen ook een wandelstok gehad. en toen mijn broer aan het spelen was zag ik volgens mij iemand met een tennisracket lopen weet het nie zeker want voor ik het goed kon zien was mijn broer er al met zijn combine harvester overheen gereden en was er niks meer over van het poppetje en het wapen!!

Geplaatst:
comment_45227
k heb als wapen ook een wandelstok gehad. en toen mijn broer aan het spelen was zag ik volgens mij iemand met een tennisracket lopen weet het nie zeker want voor ik het goed kon zien was mijn broer er al met zijn combine harvester overheen gereden en was er niks meer over van het poppetje en het wapen!!

ik heb iemand met een tv in ze handen zien lopen B)

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_83749

ik heb iemand met een tv in ze handen zien lopen B)

een wandelstok kan je vinden bij vinewood zegge ze maar waar precies??? ik vind dat wel vet :puh: en een tv heb ik ook gezien maar op een screen maar was er niet eens een missie waar je een tv naar buiten moest gooien??!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.