Geplaatst: 14 september 200618 jaren comment_507679 Ik verveelde me, en ben toen wat gaan experimenteren. Bewerkt: 14 september 200618 jaren door Froop
Geplaatst: 14 september 200618 jaren comment_507745 Ziet er weer puik uit dat expirimenteren van jou. Ik vind hem er op het eerste gezicht er goed uitzien, de linkerkand van je sig vind ik er het best uitzien. Ik zie wat splatter brushes zitten, en waarschijnlijk een deel van een wallpaper. Al met al een mooi geheel. De rechterkant vind ik iets minder, vooral de vele zwarte, lege plekken vind ik niet mooi. Ik zou als ik jou was hem iets meer opvullen met de style van je linkerkant, ik denk dat, dat er beter uit zou zien. Voor mij waarschijnlijk wel. Misschien kun je nog wat smudgen en de opacity (heel) laag zetten. (?) Zodat er nog wat kleuren in voorkomen, in plaats van wat saaie het zwart. Je kan natuurlijk ook op wat andere manieren een beetje kleur toevoegen. De extra lijnen om de gitarist zijn mooi, het geeft een leuk effect. Al had ikzelf voor een andere kleur gekozen, ik denk dat ik voor de kleur van zijn jasje had gekozen. Maar het is net wat je mooi vind. Misschien is oranje ook wel mooi zo, rood valt iets minder op. Tot slot vind ik je tekst wel mooi verwerkt zo schuin, het valt niet teveel op. Al met al een mooi sig, je moet maar door gaan met expirimenteren.
Geplaatst: 14 september 200618 jaren comment_507783 Ik heb iets te zeggen: Ik vind hem maar een beetje donker. Maar voor de rest is ie keurig!
Geplaatst: 14 september 200618 jaren comment_507789 Keurig, ik ga voor v2. Alleen rechts met die splatter zou het naar mijn idee mooier zijn geweest als je hetzelfde deed/zelfde effect als rechtsboven. 80%
Geplaatst: 15 september 200618 jaren Auteur comment_507933 Er zit helemaal geen splatter in, maar bedankt voor de reacties.
Ik verveelde me, en ben toen wat gaan experimenteren.
Bewerkt: door Froop