Geplaatst: 25 februari 200421 jaren comment_2060 hoi ik kan de landsalker nie vinden bij gta vice city bij de lijst bij de garage sunshine kan iemand mij vertellen waar die staat ik heb bijna overal gezocht <_<
Geplaatst: 25 februari 200421 jaren comment_2061 Die auto rijd overal volgensmij rond over de drukke wegen. Hij is makkelijk te vinden. Het is die Landrover achtige auto.
Geplaatst: 2 maart 200421 jaren comment_2285 Ja? ik had hem toen ik door de politie werd gearesteerd! <_<
Geplaatst: 3 maart 200421 jaren comment_2346 Hahahaha...wat moeilijk allemaal.. hij staat ook op Starfish Iland...als je van het 1e eiland komt ga je eerste weg rechts...en dan is het als het goed is het 3e huis......met zo'n grote parkeerplaats
Geplaatst: 10 maart 200421 jaren comment_2624 O, wist ik niet eens! Op Starfish Island staan veel coole auto's, bij shunshine auto's had ik de meeste moeite om te Esperanto te vinden
Geplaatst: 10 maart 200421 jaren comment_2631 JAh..kan wel..maar ik had moeite met die Virgo.. trouwens...weten jullie dat er in het echt ook een auto is die ook virgo heet.?
Geplaatst: 10 maart 200421 jaren comment_2655 Bedoelt hij niet de Knife niet de Sandking? die in de sunshine auto´s staat? daar voor moet je eerst bepaalde auto´s brengen naar de garages achter sunshine autos!
Geplaatst: 13 maart 200421 jaren comment_2776 JAh..kan wel..maar ik had moeite met die Virgo..trouwens...weten jullie dat er in het echt ook een auto is die ook virgo heet.? alle auto's van vice city bestaan maar ze hebben wel een andere naam die kun je zien als je de nederlandse versie download mod bedoel ik
Geplaatst: 23 maart 200421 jaren comment_3476 heej..ik had juist moeite met die irri stallion...die zijn bestwel moeilijk te vinde nie waar?
Geplaatst: 24 maart 200421 jaren comment_3504 ik had nergens problemen mee.....ik kreeg het zso voorelkaar......... maar opzich is het wel een ingewikkelde missie
Geplaatst: 25 maart 200421 jaren comment_3632 Wahahah...jah die staat binne sunshine auto's Maar bestaan alle auto's in vice city echt? Mag dat dan wel...is dat niet reclame ofzo
Geplaatst: 30 maart 200421 jaren comment_3911 JAh..kan wel..maar ik had moeite met die Virgo..trouwens...weten jullie dat er in het echt ook een auto is die ook virgo heet.? alle auto's van vice city bestaan maar ze hebben wel een andere naam die kun je zien als je de nederlandse versie download mod bedoel ik ja maar sinds ik die nederlandse mod heb gedownload loopt hij steeds vast raar he maar het is wel een goede mode als je missies moet doen.
hoi ik kan de landsalker nie vinden bij gta vice city bij de lijst bij de garage sunshine
kan iemand mij vertellen waar die staat ik heb bijna overal gezocht <_<