Kweetniet of er mensen zijn na Jesse en Jarno die hier echt kunnen pawnen een beetje, maar op goede hoop post ik men probleem maar toch . Note: pawno lijkt veel op C, dus mocht je toch enig idee hebben, kan je het altijd posten.
public OnPlayerConnect(playerid) {
new File:stats = fopen("stats.txt", io_read);
new pname[256];
new str[256];
GetPlayerName(playerid, pname, 256);
while (fread(stats, str)) {
if(strcmp(str, pname, true)==0) {
GetVal(str); gPlayerDeaths[playerid] = Val;
GetSecondVal(str); gPlayerKills[playerid] = Val;
SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, "Your stats has been restored.");
}
}
fclose(stats);
return 1;
}
Wat doet het script? Het gaat de spelers naam na via GetPlayerName, gaat dan met een while loop het "stats.txt" bestandje lezen, en kijkt of hij een string kan comparen (=vergelijken) met de naam ("pname") . Als dat klopt gaat hij Values na etc.
Wat werkt er niet? Als ik join met de naam [XII]Flame^ en in het stats.txt bestandje staat '[XII]Flame^ 1 1' dan zet het mijn kills + deaths niet naar 1, het blijft 0.
Kweetniet of er mensen zijn na Jesse en Jarno die hier echt kunnen pawnen een beetje, maar op goede hoop post ik men probleem maar toch
. Note: pawno lijkt veel op C, dus mocht je toch enig idee hebben, kan je het altijd posten.
Wat doet het script? Het gaat de spelers naam na via GetPlayerName, gaat dan met een while loop het "stats.txt" bestandje lezen, en kijkt of hij een string kan comparen (=vergelijken) met de naam ("pname") . Als dat klopt gaat hij Values na etc.
Wat werkt er niet? Als ik join met de naam [XII]Flame^ en in het stats.txt bestandje staat '[XII]Flame^ 1 1' dan zet het mijn kills + deaths niet naar 1, het blijft 0.