Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Minigun rc vliegtuigjes schieten

k ben nu bij een missie waarbij ik met een minigun op een standaard ofzow rc vliegtuigjes uit de lucht moet schieten.. zwaar irritante missie, net op de laatste seconde ontploffen van die generators.. iemand tips ?

Featured Replies

Er zijn niet egt tips...alleen niet 's nachts doen, want dan zie je de vliegtuigjes niet...en veel oefenen

Maar die missies van Zero zijn niet nodig om verder te komen met de verhaallijn, ik ben in las venturas en heb die missies van Zero eigenlijk nooit meer gedaan :puh:

Ooit zal ik ze nog wel proberen :rolleyes:

btw. is al een topic over

• 1 month later...
k ben nu bij een missie waarbij ik met een minigun op een standaard ofzow rc vliegtuigjes uit de lucht moet schieten.. zwaar irritante missie, net op de laatste seconde ontploffen van die generators.. iemand tips ?

gewoon heeel erg vaak doen :D of met code (slower gameplay) maarja dat is natuurlijk wel zwak

k ben nu bij een missie waarbij ik met een minigun op een standaard ofzow rc vliegtuigjes uit de lucht moet schieten.. zwaar irritante missie, net  op de laatste seconde ontploffen van die generators.. iemand tips ?

gewoon heeel erg vaak doen :D of met code (slower gameplay) maarja dat is natuurlijk wel zwak

Denk je echt dat iemand geholpen is met een onzinnig antwoord op een posting van een kleine 2 maanden geleden?

SLOTJE (oud topic)

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.