Geplaatst: 17 september 200618 jaren comment_509236 Hoi . Ik liep al enige tijd met het idee in mijn hoofd om een waterpolo website te starten. Nu , ben ik de ontwikkelingne gestart. Maar , ik heb een (klein) probleempje ... de naam ... . Weet iemand een goede naam voor een leuke waterpolowebsite ? Enkele namen die al bestaan : - h2opolo.be - manmeer.nl - ... Namen die ik overweeg : - Manmeer.be - h2oworld.be (klinkt wel algemeen ..) - iwaterpolo.be/com Voor degene die het niet wisten : h2o is water . Alvast bedankt! Bewerkt: 17 september 200618 jaren door Nicsan
Geplaatst: 17 september 200618 jaren comment_509265 waterpolofun.nl/.be waterpolotopiah.nl/.be waterpolofan.nl/.be waterpolopagina.nl/.be waterpolofacts.nl/.be waterpololand.nl/.be Als ik er nog wat heb zal ik het melden.. Hoop dat er een goede keuze voor je tussenstaat
Geplaatst: 17 september 200618 jaren comment_509276 www.WaterpoloPWND.be www.WaterpoloOwn3ge.be Zo goed
Geplaatst: 17 september 200618 jaren comment_509306 - www.DeWaterPoloWereld.nl(be) - www.WaterPoloVrienden.nl(be) - www.WaterPoloKrakers.nl(be) - www.WaterPoloClub.nl(be) - www.OficeelWaterPolo.nl(be)
Geplaatst: 19 september 200618 jaren comment_510313 h2opolo.nl.tt h2opolo.com.tt h2opolo.be.tt h2opolo.de.tt enz.
Geplaatst: 6 januari 200718 jaren comment_578539 wat dacht je van www.dewaterbal.be of www.polobal.be
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren comment_583428 wat dacht je van www.dewaterbal.be of www.polobal.be waterpolofans ofzo? www.wikiwaterpolo.be? Ik ga er vanuit dat er na 4 maand al wel een geschikte naam is bedacht, dus is het nogal onzinnig om nog ideeën voor sitenamen hier te posten. Hier gaat een slotje op, maar mocht het zo zijn dat de topicstarter nog steeds op zoek is naar een naam, dan moet hij me even een PM sturen en maak ik het topic weer open.
Hoi
.
Ik liep al enige tijd met het idee in mijn hoofd om een waterpolo website te starten.
Nu , ben ik de ontwikkelingne gestart.
Maar , ik heb een (klein) probleempje ... de naam ... .
Weet iemand een goede naam voor een leuke waterpolowebsite ?
Enkele namen die al bestaan :
- h2opolo.be
- manmeer.nl
- ...
Namen die ik overweeg :
- Manmeer.be
- h2oworld.be (klinkt wel algemeen ..)
- iwaterpolo.be/com
Voor degene die het niet wisten :
h2o is water
.
Alvast bedankt!