Geplaatst: 18 september 200618 jaren comment_509751 Hoi allemaal. Ik zou graag een save game willen dat alle missies zijn gehaald en alle hidden ik weet niet hoe die dingen het ten die handen. alvast bedankt Gta-man2
Geplaatst: 18 september 200618 jaren comment_509763 Hoi allemaal.Ik zou graag een save game willen dat alle missies zijn gehaald en alle hidden ik weet niet hoe die dingen het ten die handen. alvast bedankt Gta-man2 Je bedoeld waarschijnlijk een 100% Save-Game ? 100% Save-Game van mij zelf: -> Link <- 100% Save-Game, gemaakt door Dizee: -> Link <-
Geplaatst: 19 september 200618 jaren comment_510211 nee dat niet ik wil alle stunts zelf doen Ik moet zelf zeggen dat je weinig kans hebt dat iemand een Save-Game heeft liggen waar alleen de Unique Jumps niet zijn gehaald . Ook wordt vaak een Jump gemaakt waarbij je niet weet dat het een Jump was... Dan ga je natuurlijk niet opslaan omdat je een Unique Jump hebt gedaan. Tevens krijg je na 1 Unique Jump gemaakt te hebben het 'Underwaer Outfit', dit willen sommige mensen al vroeg tot hun beschikking hebben .
Geplaatst: 8 oktober 200618 jaren comment_518605 dit meshien je moet alleen nog het derde eiland halen savegame.rar
Geplaatst: 8 oktober 200618 jaren comment_518610 dit meshien je moet alleen nog het derde eiland halen Deze topic is al een maand oud ik denk niet meer dat hij die savegame nodig heeft
Hoi allemaal.
Ik zou graag een save game willen dat alle missies zijn gehaald en alle hidden ik weet niet hoe die dingen het ten die handen.
alvast bedankt Gta-man2