Jump to content
Geplaatst:
comment_509975

De titel luidt: voor welk systeem koop je Grand Theft Auto IV? Zeg ook waarom je het spel voor dat systeem wilt. De PC-versie is geloof ik nog niet officieel aangekondigd, maar men is er vrijwel zeker van dat het spel er daar ook op uitkomt, maar waarschijnlijk wel een halfjaar later (2007).

---

Alle systemen met de voor- en nadelen op een rijtje:

PlayStation 3

+ Grand Theft Auto op 16 oktober in huis

+ Spelen op de hoogst mogelijke grafische kwaliteit van de spelcomputers

+ Tiltfunctie in controller, wat voor speciale mini-games en andere besturingsmogelijkheden kan zorgen

- PlayStation 3 met Grand Theft Auto IV is 570/670 euro

- Geen trilfunctie

Xbox 360

+ Grand Theft Auto IV op 16 oktober in huis

+ Extra downloadable content

+ Via LiveAnywhere het online tegen PC-gebruikers opnemen

+ Xbox 360 met Grand Theft Auto IV is 370/470 euro

- Iets minder mooie graphics dan die van de PlayStation 3 en PC

PC

+ Spelen op de hoogst mogelijk grafische kwaliteit

+ Mods downloaden,

- Hoge systeemeisen nodig, wat uiteindelijk weer veel geld gaat kosten

- Waarschijnlijk een jaar later Grand Theft Auto IV spelen dan de rest

---

Ik koop het spel zelf op de Xbox 360, omdat ik dan het goedkoopst uit ben, het spel gewoon op 16 oktober in huis heb en de meest volledige versie speel. Denk aan dat laatste bijvoorbeeld aan extra missies, kleding, voertuigen en weet ik veel wat voor extra content met op de 360 krijgt.

Bewerkt: door Dutchy3010
poll toegevoegd

• Reacties 415
  • Bezichtigingen 25.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Console 315 leden hebben gestemd

1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

• Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_690132
Ik koop hem voor de ps3 alleen de ps3 krijg ik pas in oktober :duh: nouja moet dus nog lang wachten :duh:

Dat moest je sowieso wel, want GTA IV wordt ook, naar verwachting, pas in oktober gereleased... ;)

Geplaatst:
comment_690163

ik koop hem voor de ps3 omdat ik altijd achter de playstation zal aanlopen want het is mijn favorit

niet persee als fanboy maar ik heb zo mijn technische redenen. man het valt me nog mee dat hier geen ps3 vs xbox360 rel ontstaat maar ik denk dat als dat wel gebeurt dat het topic gewoon afgesloten word zo zijn die moderators natuurlijk wel (niet slecht bedoelt)

>>> Door Dutchy3010: Inderdaad, een discussie welke console beter is wordt in dit topic niet getolereerd ;).<<<

Geplaatst:
comment_693527
De amerikaanse versie komt waarschijnlijk al veel eerder uit dan de Europese versie. Dus de Amerikaanse versie zal ik dan ook gaan downloaden :) En PC natuurlijk ! !

Ja maar de PC versie... die kan nog heel lang op zich laten wacthen... Kijk maar naar Driver Parallel Lines... Al meer dan een jaar uit op consoles, en voor PC is ie maar gepland in Juni 2007

Bewerkt: door wtc

Geplaatst:
comment_693533
Ik neem hem op de PC. Een XBox360 ga ik niet kopen, hetzelfde geld voor de PS3. Nee, mooi voor de computer. :Y

Als tie uitkomt voor de PC ja. zo niet? Tja, dan geen GTAIV of nieuwe PS3-XBOX :duh:

-ScOrp1 :sigaar:

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_796275

Ik koop Gta IV voor de PS3, want met de playstation ben ik meer gewend dan met een xbox hoewel ik ook een 360 heb maar dat is voor andere spelletjes. Want sommige spelletjes speel ik beter op de 360 maar ik denk dat ik IV beter ga spelen op de Ps3 omdat ik alle gta's op de playstation heb gespeeld. Maar een voordeel is wel dat ik bij de 360 de twee download contents van Gta IV kan spelen :bier:

Bewerkt: door pilot

Geplaatst:
comment_796571

Ik heb geen 360 of PS3 en heb er ook niet echt veel geld voor over om er een te kopen. Ik hoop dus maar ontzettend dat ze die PC versie eens aan gaan kondigen. Als ik een paar maanden langer moet wachten dan doe ik dat maar gewoon.

Geplaatst:
comment_796574
Ik heb geen 360 of PS3 en heb er ook niet echt veel geld voor over om er een te kopen. Ik hoop dus maar ontzettend dat ze die PC versie eens aan gaan kondigen. Als ik een paar maanden langer moet wachten dan doe ik dat maar gewoon.

Ik denk wel dat er een pc versie komt en ik hoop het ook voor jou. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.