Geplaatst: 19 september 200618 jaren comment_509976 Goede middag ik heb al super vaak de scholen allemaal op goud te krijgen maar niet gelukt behalve de Bike school Zou jij ze voor mij willen doen of een ervan? Of een paar, Om welke gaat het: Missie - Current Driving School Burn and Lap - Silver Cone Coil - Silver The 90 - Silver Wheelie Weave - Silver Pit Maneuver - Silver City Slicking - Brons Boat School Basic Seamanship - Silver Plot a Course - Brons Fresh Slalom - Brons Flying Fish - Brons Land, Sea and Air - Silver Flying School: Destroy Targets - Silver Parachute onto Target - Silver Mods: Nee Cheats: Mag Voertuigen Gebruiken (Garage): Bij de Vliegschool: Mag (uit de hanger ook).... hoeft niet terug Kleren Veranderen: Nee Geld uitgeven: Nee (Ik weet het veel maar mij lukt het echt niet :$ ) Als je dit wilt doen... Help je me best veel meer Greetz Lampje P.s Als 1 iemand al zegt dat ie alles doet of een paar, hoef je tijdelijk niet te posten want anders heb ik dadelijk 2 verschillende Save Games Edit: ik wist dat ik iets was vergeten te melden namelijk welke versie, 1 is het Bewerkt: 19 september 200618 jaren door Lampje
Geplaatst: 19 september 200618 jaren comment_509978 Gehaald: Driving School Alles Goud Flying School Alles Goud Boat School Alles Goud Gebruikt: Mods: Nee Cheats: Nee Voertuigen Gebruiken (Garage): nee Kleren Veranderen: Nee Geld uitgeven: Nee Veel plezier. Bewerkt: 19 september 200618 jaren door HerrieM
Goede middag
ik heb al super vaak de scholen allemaal op goud te krijgen maar niet gelukt behalve de Bike school
Zou jij ze voor mij willen doen of een ervan? Of een paar, Om welke gaat het:
Missie - Current
Driving School
Burn and Lap - Silver
Cone Coil - Silver
The 90 - Silver
Wheelie Weave - Silver
Pit Maneuver - Silver
City Slicking - Brons
Boat School
Basic Seamanship - Silver
Plot a Course - Brons
Fresh Slalom - Brons
Flying Fish - Brons
Land, Sea and Air - Silver
Flying School:
Destroy Targets - Silver
Parachute onto Target - Silver
Mods: Nee
Cheats: Mag
Voertuigen Gebruiken (Garage): Bij de Vliegschool: Mag (uit de hanger ook).... hoeft niet terug
Kleren Veranderen: Nee
Geld uitgeven: Nee
(Ik weet het veel maar mij lukt het echt niet :$
)
Als je dit wilt doen... Help je me best veel meer
Greetz Lampje
P.s Als 1 iemand al zegt dat ie alles doet of een paar, hoef je tijdelijk niet te posten want anders heb ik dadelijk 2 verschillende Save Games
Edit: ik wist dat ik iets was vergeten te melden namelijk welke versie, 1 is het
Bewerkt: door Lampje