Geplaatst: 20 september 200618 jaren comment_510399 Hallo, mijn GTA Patch vraagt aan het begin om mijn gta_sa.exe aan te geven wanneer ik hem gekozen heb krijg ik de melding: "Old File not found, However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match" Einde patch... niks gebeurd... Bvd, Greetz Dikkie
Geplaatst: 20 september 200618 jaren comment_510405 Waar heb je dan een GTA-patch voor nodig? Of is dat een domme vraag
Geplaatst: 20 september 200618 jaren comment_510437 GTA San Andreas 1.01 Patch Uit: bron uit de reacties: Anyone trying to patch the EU version with the US patch (or vice versa) will recieve the old file not found/no match error Dus weet je zeker of je de goede patch hebt tov je GTA:SA versie?
Geplaatst: 21 september 200618 jaren Auteur comment_510725 de US, Europa en de Duitse verise van de patch werken alle 3 niet
Geplaatst: 21 september 200618 jaren comment_510726 Weet je zeker dat je de orginele gta_sa.exe nog hebt. Heb je niet toevallig een crack/no cd patch gebruikt?
Geplaatst: 21 september 200618 jaren Auteur comment_510761 Probleem Opgelost Ps. Reply ff op mijn andere topic Vehicle.ide... domme fout van me
Hallo, mijn GTA Patch vraagt aan het begin om mijn gta_sa.exe aan te geven
wanneer ik hem gekozen heb krijg ik de melding:
"Old File not found, However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match"

Einde patch... niks gebeurd...
Bvd, Greetz Dikkie