Geplaatst: 21 september 200618 jaren comment_510686 ik werk aan een animatie maar , ik heb wat vraagjes : 1 hoe laat ik iets roken alsof het in de fik staat ? ,denk een brandende propellormotor in 2 hoe maak ik een poppetje dat bewegingen maakt alvast bedankt
Geplaatst: 21 september 200618 jaren comment_510853 Beste Peter, Ik zal even je vragen beantwoorden . 1) Dit gaat door middel van zogenaamde 'particles' . Ik heb wat gezocht op internet, en heb 2 tutorials voor je gevonden. [deze] en [deze]. Als je hier nog vragen over hebt, kan je gerust een PB sturen. 2) Door middel van 'bones' en 'dummy's'. Hoe dit precies in zijn werk gaat, weet ik niet, ik heb nooit zo een animatie geprobeerd. Maar wat ik wel kan doen, is je een tutorial geven. [caracter animation] ,[animating the robot] en [connecting and animating bones].Veel succes Vriendelijke groeten, DaBeast
Geplaatst: 22 september 200618 jaren Auteur comment_511015 thanx , maar is er ook iets om het te laten roken ? zo : en weet je hoe je een animatie in een render zet zodat ik het filmpje zien? en is er ook een makkelijke opgave ?:ja de boom doos , die ken ik al alvast bedankt m.v.g peter Bewerkt: 22 september 200618 jaren door peter99
Geplaatst: 26 september 200618 jaren comment_513191 hmm dus bedoel jij als jij vliegt en dan een heleboel rook achter je hebben?? ik denk dat het meer scriptwerk is met bestand "EFFECTS.FXP" zoek op vb smoke ofzo
ik werk aan een animatie maar , ik heb wat vraagjes :
1 hoe laat ik iets roken alsof het in de fik staat ? ,denk een brandende propellormotor in
2 hoe maak ik een poppetje dat bewegingen maakt
alvast bedankt