Jump to content
Geplaatst:
comment_510951

heey allemaal,

ik ben bezig met het modden/texturen van Angel Pine en Mount Chilliad naar een sneeuw versie genaamd:

Gta San Andreas Angel pine Snow mod.

Ik heb de berg al in sneeuw en het een en ander van de gebouwen is af. (gebouwen worden namelijk mooier, in wintersport stijl met wat fellere kleuren :) ) Ik laat nog geen foto's zien van Angel Pine, moet nog even geheim blijven en Angel Pine zelf is nog niet helemaal in sneeuw style 8)8)

Ik zal ook proberen of ski's of een snowboard erin kan plaatsen. (ben namelijk niet al te goed met het maken van 3d objecten :bonk: ).

Hieronder alvast een logo van de mod

gtasamod.jpg

Greeetz d-game

• Reacties 133
  • Bezichtigingen 11k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_574167

is in v2.0 alle bestande hetzelfde alleen wat aan gepast?

Edit: ja maar je zei dat je 62 bestanden ongeveer moest replace en uit de eerste beta zijn er maar 10 bestanden

Bewerkt: door Evan

Geplaatst:
comment_574313

Misschien kan hier iemand me helpen, ik heb dus de mod gedownload maarrr... ik heb alles gedaan uit die tut van Flying Dutchman, m'n versie 2 naar 1 gemaakt en nu krijg ik de melding ' in sa.exe is een fout en moet worden afgesloten'. Wie weet wat ik moet doen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_574400
Misschien kan hier iemand me helpen, ik heb dus de mod gedownload maarrr... ik heb alles gedaan uit die tut van Flying Dutchman, m'n versie 2 naar 1 gemaakt en nu krijg ik de melding ' in sa.exe is een fout en moet worden afgesloten'. Wie weet wat ik moet doen?

Heb je deze mod gedownloaded? Zoniet dan zit je denk ik in het verkeerde topic/forum gedeelte. Sorry als ik je verkeerd begrijp maar ik denk van versie 2 naar 1 (gta sa) dat je het over MTA heb. Als dat zo is ga hier naartoe: link naar MTA hulp

Geplaatst:
comment_574463

Heb je deze mod gedownloaded? Zoniet dan zit je denk ik in het verkeerde topic/forum gedeelte. Sorry als ik je verkeerd begrijp maar ik denk van versie 2 naar 1 (gta sa) dat je het over MTA heb. Als dat zo is ga hier naartoe: link naar MTA hulp

Ik had het echt over deze mod hoor :)

Geplaatst:
comment_574892

heey ik kan je met dit wel helpen ik had dit probleem ook maar over de oplossing mag hier niet worde gepraat als allereerste wil je even kijken hoe grooet het bestand gtasa.exe in je installatie map is (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas)

mzzlz

Bewerkt: door Evan

Geplaatst:
comment_574937

heey ik kan je met dit wel helpen ik had dit probleem ook maar over de oplossing mag hier niet worde gepraat als allereerste wil je even kijken hoe grooet het bestand gtasa.exe in je installatie map is (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas)

mzzlz

Nvm, m'n pc was bijna gescrasht door die mods dus ik doeh et niet meer!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_575392
Je zou toch een sami ding maken waneer is die af?

Die zit in V2..... Het staat er Duidelijk:

Nieuwe updates:

-SAMI Script (met dank aan Evan)

-Paar nieuwe TXD bestanden

-Paar bugs verwijderd

Geplaatst:
  • Auteur
comment_575752
Waar kan jeSAMI ookal weer downloaden?

Dat kan je denk ik zelf ook wel bedenken; ga naar google en type in SAMI of San Andreas Mod Installer.

Ik zal een keertje aardig zijn: Link

Yvea: Klopt 3 bestanden staan er niet in, zal ze wel toevoegen.

Theblackevil: Ja..... ik denk dat je dan een animatie ofzo moet maken. Dus sorry maar jouw idee gaat niet door :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.